McDonald’s întâmpină toamna cu mai mult chef de distracție și mai mult din gustul iconic prin lansarea noului produs în ediție limitată Double Big Mac.
Big Mac este unul dintre produsele preferate ale consumatorilor din lumea întreagă și, de-a lungul timpului, românii s-au putut bucura de mai multe variante ale celebrului burger lansat în 1967.
În 2018, cu ocazia aniversării a 50 de ani de Big Mac, McDonald’s a sărbătorit printr-o ediție specială și a unor monede de colecție, McCoin, iar în 2019 a fost lansat în exclusivitate în România Big Mac cu bacon.
Anul acesta, McDonald’s lansează pentru prima dată pe plan local varianta Double Big Mac, începând cu 16 octombrie și până pe 19 noiembrie.
Double the fun cu Double Big Mac
McDonald’s marchează noul produs cu o premieră muzicală, lansarea unui spot cu o melodie dezvoltată pe plan local, ca partea a campaniei de marketing. Melodia „Double the Fun” a fost compusă special pentru McDonald’s în România de compozitorul și producătorul Electric Brother și este interpretată alături de Cătălina Ciobanu, la voce.
Melodia, folosită în spotul TV, pune accent pe optimism, pe momentele în care ne regăsim micile bucurii ale vieții. În plus, cei ce doresc să-și testeze abilitățile pot încerca #dancechallenge-ul Double Rhythm, în parcuri, pe trepte, de ce nu, în confortul casei lor, după ce au comandat un delicios Double Big Mac.
Noul burger vine cu patru felii de delicioase de carne de vită, între celebrele chifle cu semințe, alături de brânză Cheddar, salată, ceapă și castraveți murați, toate condimentate cu sosul special Big Mac. Double Big Mac va fi disponibil în toate restaurantele McDonald’s din țară până la jumătatea lunii noiembrie.