la Festivalul Golden Drum
McCann Worldgroup castiga 1 Grand Prix, 3 Golden Drum, 6 Silver Drum si alte 10 nominalizari
In premiera pentru Festivalul Golden Drum, McCann Worldgroup Romania a fost desemnata pentru a-4-a oara AGENCY OF THE YEAR (2006, 2007, 2011, 2015).
In 2015 McCann Worldgroup Romania isi pastreaza titlul de cea mai premiata agentie atat din reteaua McCann din Europa Centrala si de Est, cat si din Romania, castigand un total de 10 premii: 1 Grand Prix, 3 Golden Drum, 6 Silver Drums si alte 10 nominalizari, pentru cinci dintre clientii grupului: Vodafone Romania, KFC Romania, Rom Autentic, Untold Festival si Fundatia Renasterea.
„Am inceput in 2005 cand am pierdut premiul Agentia Anului la 3 puncte. De atunci am castigat sau am fost in top 3 agentii din Europa Centrala si de Est in fiecare an. Cred ca cel mai important lucru este ca am reusit sa cream o agentie care este una dintre cele mai bune agentii din Europa in momentul de fata, putand concura pe campanii globale si regionale oricand, cu oricine”, a declarat Adrian Botan, Gobal Creative Director McCann Worldgroup.
„Aceasta performanta se bazeaza, in primul rand, pe o intelegere profunda a business-ului clientilor nostri. Intr-un peisaj media intr-o continua schimbare, provocarea este sa ii motivam pe oameni sa se implice in campaniile noastre. McCann reuseste sa faca asta pentru ca are o intelegere adanca a vietii lor. Mai mult decat atat, cu campaniile noastre am reusit sa mergem dincolo de conventional si, de multe ori, sa devenim o referinta. Le multimim clientilor care ne sunt mereu o sursa de inspiratie si echipei McCann Worldgroup Romania pentru aceasta performanta”, a declarat Sagit Tzur-Lahav, CEO McCann Bucuresti.
“Ne bucuram ca am mai adaugat un trandafir in buchetul de Golden Rose Awards. Suntem agentia anului din nou, pentru a patra oara. Un record in cadrul festivalului.
Ne bucuram ca succesul nostru din anii trecuti este sustenabil. E in ADN-ul agentiei sa creeze campanii integrate, cu o componenta puternica de digital. Asa ca, in ultimii trei ani am dominat categoriile Integrated Campaigns si Digital Campaigns, castigand 3 Grand Prix si 6 Gold.
Ne bucuram ca respectam traditia de a castiga trofee cu campaniile mari, cunoscute de toata lumea. Anul acesta am castigat un Grand Prix si trei Gold cu campania Vodafone, Sunday Grannies.
Ne bucuram ca avem multi clienti bucurosi dupa festival: Vodafone, ROM, KFC, Untold si Fundatia Renasterea”, a declarant Catalin Dobre, Executive Creative Director, McCann Bucuresti.
„Anul acesta dovedim din nou ca daca ne concentram pe integrare, pe digital, pe inovatie si tensiuni culturale, putem genera campanii creative, premiate si, mai ales, eficiente pentru brandurile din portofoliul grupului. Sunt mandru de echipele MRM si McCann pentru ca, impreuna, au ajuns la aceasta performanta si in 2015”, a declarat Nir Refuah, Chief Creative Officer and GM MRM//McCann Romania.
“Golden Drum ne da din nou prilejul sa sarbatorim o recunoastere internationala pentru campanii integrate si cu puternice radacini digitale. Si de aceasta data este premiata la cel mai inalt nivel abordarea structurata a amplificarii campaniilor, bazata pe tool-uri avansate de planificare si tracking al performantelor, componenta importanta in succesul unei campanii. Un mare Like echipei din spatele acestor proiecte!”, a declarat Mihai Trandafir, Managing Director UM Romania.
Campaniile castigatoare la Golden Drum 2015:
Campania „Sunday Grannies”, dezvoltata pentru Vodafone Romania: 1 Grand Prix in categoria Integrated Campaigns (Multi Channel); 1 Golden Drum in categoria Digital Campaigns (Single Channel); 1 Golden Drum in categoria Digital Campaigns (Multi Channel); 1 Golden Drum in categoria Direct Campaigns (Multi Channel).
Campania „#littlemoneybigfun”, dezvoltata pentru KFC Romania: 1 Silver Drum in categoria Digital Campaigns (Single Channel); 1 Silver Drum in categoria Digital Campaigns (Multi Channel);
Campania „Pay With Blood”, dezvoltata pentru Untold Festival: 1 Silver Drum in categoria New or Innovative Campaigns (Single Channel); 1 Silver Drum in categoria PR Campaigns (Multi Channel);
Campania „Romanians come home”, dezvoltata pentru Rom Autentic: 1 Silver Drum in categoria Digital Campaigns (Single Channel);
Campania „Pin The Pink”, dezvoltata pentru Fundatia Renasterea: 1 Silver Drum in categoria Direct Campaigns (Single Channel);
De asemenea, campania „Don’t Panic”, dezvoltata pentru KFC Romania a fost nominalizata in categoria Digital Campaigns (Multi Channel).