Cu un total de 32 de nominalizari si 26 de premii castigate, McCann Worldgroup Romania este desemnata agentia anului la prima editie a premiilor FIBRA.
McCann a castigat premii si nominalizari cu campanii dezvoltate pentru: Vodafone, Coca-Cola, KFC, Paul, Pizza Hut, 7 Seri, Fundatia Renasterea, Untold, Cif, Rom Autentic.
Vodafone este BRANDUL ANULUI: Campania “Sunday Grannies” a castigat 1 Grand Fibra, doua Gold Fibra si 2 premii Silver Fibra, Campania “Ghita, The Movies Shepherd” a castigat 1 Silver Fibra si un Bronze Fibra iar Campania “Digital Wallpaper” a avut 2 nominalizari, toate acestea transformand brandul Vodafone in cel mai premiat brand din festival.
De asemenea, Sandra Bold (MRM//McCann Romania) si Miruna Macri (MRM//McCann Romania) au avut cele mai multe campanii nominalizate, fiind desemnate Coprywriterul Anului si respectiv Art Directorul anului.
“La prima editie, Fibra a reusit sa stranga un juriu de calibru. Directori de creatie de valoare au venit la noi in tara, multi dintre ei pentru prima data, si au fost impresionati de nivelul creativ de aici. Se vor intoarce la ei acasa, vor vorbi cu alti oameni si vor spune povestea mai departe. Pentru noi, participarea a fost si o oportunitate de a mai pune o caramida in construirea reputatiei creative a Romaniei.
Vreau sa felicit si celelalte agentii premiate pentru ca au ajutat la acelasi obiectiv. Trofeul de Agentia a Anului pe plan local il completeaza pe cel de Agentia Anului in regiune si prezenta puternica de la Eurobest. Scopul nostru e sa demonstram pe plan International ca suntem una dintre cele mai creative agentii din Europa”, a declarat Catalin Dobre, Executive Creative Director McCann Bucuresti.
“McCann Romania a avut mereu si va continua sa aiba o contributie importanta in industria de publicitate locala si internationala, iar acest premiu are o importanta deosebita pentru McCann Romania. In primul rand, subliniaza pasiunea si eforturile noastre pentru a crea platforme de comunicare state of the art pentru clientii agentiei, platforme care transforma brandurile si le fac mai puternice. Sunt foarte mandra ca Vodafone a fost desemnat Brandul Anului, este inca o dovada ca avem un parteneriat puternic si de succes. Nu in ultimul rand, McCann Romania demonstreaza din nou ca este o agentie care investeste in talente si ma bucur ca astfel de evenimente ne dau noua o ocazie in plus sa-i sarbatorim si lor ocazia sa straluceasca. Ii felicit pe organizatori pentru aceasta initiativa mult asteptata si pentru ca au pus bazele unei competitii locale care are toate premisele pentru a deveni cel mai important eveniment de creativitate si inovatie din Romania”, a declarat Sagit Tzur-Lahav, CEO McCann Worldgroup Romania.
“Sunt foarte mandru de rezultatele de la Premiile Fibra, dar, in primul rand, sunt extrem de mandru de Sandra Bold (Copywriter of the year) si de Miruna Macri (Art Director of the Year). Este pentru prima data cand o echipa de creatie dintr-o agentie digitala castiga aceste premii iar asta arata evolutia pietei de advertising din Romania”, a declarat Nir Refuah, Chief Creative Officer and GM, MRM//McCann Romania.