Total de 12 premii, pentru 6 clienți ai agenției: 1 trofeu de aur, 5 de argint și 6 de bronz.
McCann Worldgroup România câștigă 12 premii la Gala Effie Awards 2016 și rămâne cel mai premiat grup de comunicare din țară.
Pentru al doilea an consecutiv, McCann câștigă la categoria Sustained Success, de data aceasta cu campania “Bilions of Moments” pentru brandul Doncafe. Anul trecut, aurul a fost câștigat alături de clientul Vodafone România, pentru campania „Vodafone Network”.
De asemenea, UM România, parte a grupului de comunicare McCann Worldgroup România este cea mai premiată agenție de media din Romania, caștigând 9 premii pentru 8 campanii diferite.
“Ambiția noastră a fost să ne menținem statutul de cea mai eficientă agenție de comunicare din România. După Agenția Anului la competiția de creație Fibra, iată că aseară am reușit să fim din nou cea mai premiată agenție a serii la Effies. 12 premii în 10 categorii diferite, campanii comerciale cu provocări și rezultate incontestabile, majoritatea pentru branduri mari și vizibile, toți aceștia sunt indicatori ai felului în care strategia noastră de comunicare aduce valoare business-urilor clienților noștri, indiferent de challenge. Ca strateg care crede în viziune și construcție de brand pe termen lung, sunt în special mândră pentru al doilea Gold consecutiv în categoria “Sustained Success”, a fost rândul Doncafe după Vodafone de anul trecut. Este o recunoaștere a relațiilor fantastice crescute în timp cu clienții noștri și a capacitătii noastre de a construi împreună branduri puternice, curajoase. Este ceea ce ne ajută să ne menținem în topul eficienței, an după an”, a spus Diana Ceaușu, Global Planning și Head of Strategy, McCann Worldgroup România.
“Suntem foarte fericiți să vedem campaniile care au beneficiat de o apreciere internaționala importantă, din nou validate la nivel local într-un festival de eficiență. E o adevărată performanță că 70% dintre nominalizări au fost transformate în premii. Credem în creativitatea care generează rezultate de business pentru clienții noștri, aceasta fiind filosofia după care ne ghidăm zi de zi. Un nou premiu la Media Innovation ne alimentează și mai mult setea de a încerca lucruri noi, care să stârnească discuții și interes despre campaniile clienților noștri”, a declarat Victor Croitoru, Planning Director, UM România.
4 din cele 12 premii au fost câștigate la categoria Retail: 3 trofee Bronze pentru Amigo cu campania „Real energy, not just words”, KFC cu campania „Duetos”, Pizza Hut cu campania „No Keyboard” și un trofeu de Argint pentru campania „American bites” a brandului KFC. De asemenea, brandul KFC a mai câștigat un trofeu de bronz la categoria Brand Experience, cu campania „Fakation”.
Campania „Pay with Blood”, câștigătoare la Cannes Lions, dezvoltată pentru Untold și Centrul Național de Transfuzie Sanguină a câștigat două premii Effie de argint la categoriile Media Innovation și Good Works Effie-Non-Profit.
Clientul Vodafone România a câștigat două premii: un Argint pentru campania „Raymond and the Romanian Immigrants” și un Bronze pentru campania “Hai Simona! – Go Simona!”.
La categoria Alcoholic Beverages – Beers, McCann a câștigat un trofeu de argint pentru campania „For Proper Men”, desfășurată pentru clientul Heineken România, iar la categoria Nonalcoholic Beverages, brandul Amigo a câștigat un premiu de bronz cu campania „Real energy, not just words”.