McCann este si in 2016 cea mai premiata agentie din Romania la Cannes Lions
McCann Worldgroup Romania castiga pentru al 6-lea an consecutiv premii la cel mai important festival de publicitate din lume – Cannes Lions – ramanand cea mai premiata agentie din Romania.
Cele 7 premii de anul acesta, pentru 3 campanii diferite, ridica la 28 numarul total de premii castigate de McCann Worldgroup Romania in cadrul Festivalului Cannes Lions, in 6 ani consecutivi.
Campania „Bittersweet Pies”, dezvoltata de MRM//McCann Romania pentru Paul Romania a castigat 4 premii: argint in categoria Creative Data si bronz in categoriile PR, Media si Promo & Activations.
Campania „Pay With Blood”, dezvoltata de McCann Bucuresti pentru pentru Untold Festival, a castigat 2 premii: argint la categoria PR si bronze la categoria media.
Campania „Go Mono”, dezvoltata de McCann Bucuresti pentru pentru Radio XXI, a castigat 1 premiu de bronz la categoria Promo & Activations.
“Este cel mai bun an al retelei McCann la Cannes. Europa este regiunea cu cea mai mare contributie, cu 39 lei iar Romania este a doua agentie ca performanța in Europa. Cred ca cel mai important insa este ca repetam performanța in fiecare an. Felicitari Catalin si Nir pentru felul în care conduc echipa McCann”, a declarat Adrian Botan, Global Executive Creative Director, McCann Worldgroup.
“Si anul acesta ne pregatim sa petrecem dupa Cannes, este al saselea an consecutiv in care catigam trofee. Ne mandrim ca am reusit sa cream o cultura in care performanta e parte din work-ul de zi cu zi. Nu e o surpriza sau o intamplare. Vreau sa felicit si celelalte agentii romaniesti care au castigat. Impreuna punem Romania pe harta creativitatii din lume si impreuna aducem mai mult respect pentru work-ul si pentru lucrarile de la noi din tara”, a declarat Catalin Dobre, Executive Creative Director McCann Bucharest.
De asemena, campania „Brave Cut”, dezvoltata de McCann Bucuresti pentru Fundatia Renasterea a avut 2 nominalizari la categoriile Media si PR.
Bilantul premiilor castigate de McCann Bucuresti in cadrul Festivalului Cannes Lions:
– in anul 2011, ROM Autentic (Campania „American ROM”) castiga 9 premii (inclusiv Titanium si 2 Grand Prix)
– in anul 2012, ROM Autentic (Campania „Romanians are Smart”) castiga 3 premii (2 Silver Lion si un Bronze Lion)
– In anul 2013, Vodafone (Campania „Biblioteca Digitala”) castiga 3 premii (2 Silver Lions si un Bronze Lion)
– In anul 2014, Vodafone si ROM Autentic castigau cate un Bronze Lion fiecare pentru Campaniile „Ghita Ciobanul” si respectiv „Bucharest, not Budapest”
– In anul 2015, Vodafone castiga 4 premii cu „Ghita Ciobanul” si cu „Bunici de Duminica”