Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

McCann Worldgroup desemnata AGENCY NETWORK OF THE YEAR pentru a 3 a oara in 4 ani la Festivalul Golden Drum 2016

McCann Worldgroup Romania ramane cea mai premiata agentie din reteaua McCann

McCann Worldgroup a fost desemnata AGENCY NETWORK OF THE YEAR in cadrul Festivalului Golden Drum 2016, cel mai important festival de publicitate din Europa Centrala si de Est.

In 2016 reteaua McCann continua sa domine festivalul, fiind anterior desemnata Network of the Year in 2013, 2014 in timp ce in 2011 si 2015 McCann Worldgroup Romania castiga Agentia Anului.


Anul acesta, cu un total de 14 nominalizari, McCann Worldgroup Romania a castigat 1 Grand Prix, 4 Golden Drum, 3 Silver Drum, pentru 4 campanii.

“Romania, tara anului la Golden Drum. O prezenta foarte puternica, la fel ca in ultimii ani, ceea ce dovedeste ca se intampla lucruri bune la noi si ca avem un cuvant greu in regiune. In ultimii 5 ani, McCann a castigat in fiecare an cel putin un Grand Prix si a iesit de 2 ori Agentia Anului. Avem constanta si asta e cel mai important lucru pentru noi. E o onoare ca McCann e reteaua anului, cu agentia noastra aducand pe masa cel mai mare numar de premii, printre care un Grand Prix si 4 Gold.

Felicitari tuturor romanilor castigatori!”, a declarat Catalin Dobre, Executive Creative Director McCann Bucuresti.

“Nu e usor sa te urci pe scena Golden Drum ani de zile le rand. Ma bucur ca am reusit si anul acesta sa ne intoarcem in Romania cu excedent de greutate la bagaje. Ma bucur, de asemenea,  ca cea mai premiata lucrare a noastra –  Bittersweet Pies –  este o lucrare care se lupta pentru egalitatea intre sexe. In acelasi timp, vreau sa subliniez ca premiul vine din partea unor jurii care aveau doar 2 femei jurati”, a declarat Ioana Filip, Executive Creative Director MRM//McCann Romania.

“In 2011 ne-am propus sa crestem aceasta regiune din punct de vedre creativ. De atunci si pana acum am avut rezultate extraordinare pentru branduri locale si globale, cu campanii integrate si multidisciplinare.

Sa castigi Network of the Year de 3 ori si Agency of the Year de 2 ori este ceva de care trebuie sa fim mandri. E greu sa castigi, sa repeti performanta in fiecare an este ceva ce numai agentiile cu adevarat extraordinare pot sa faca”, a declarat Adrian Botan, Global Executive Creative Director, President Creative McCann Europe.

Campaniile si premiile McCann Wporldgroup Romania la Golden Drum 2016: 
Campania „Go Mono”, dezvoltata pentru Radio XXI: 1 Grand Prix in categoria Radio; 1 Golden Drum in categoria Direct; un Silver Drum in categoria Media.
Campania „Bittersweet Pies”, dezvoltata de MRM//McCann Romania pentru Paul Romania: 3 Golden Drum in categoriile Design, Media, Direct si 2 Silver Drums in categoriile Activation Programme si Outdoor.
Campania „Brave Cut”, dezvoltata pentru Fundatia Renasterea: 1 nominalizare in categoria PR.
Campania „Transhumapp”, dezvoltata pentru Vodafone Romania: 2 nominalizari in categoriile Digital si Mobile.
Campania „Rom Anthem”, dezvoltata pentru Rom Autentic: 1 nominalizare in categoria Capture of Local Spirit.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.