la Golden Drum 2014
Cu doar cateva zile inainte de startul festivalului Golden Drum 2014 – cel mai important festival de publicitate din Europa Centrala si de Est – McCann Worldgroup, castigatoarea premiului “Network of the Year” la editia de anul trecut a festivalului, si-a pregatit lista de seminarii, vorbitori si jurati in ambele grupe – Multi-Cahnnel si Single-Channel.
Distinctia „Network of the Year” este cea mai importanta distinctie din cadrul festivalului si este acordata retelei care a obtinut cel mai bun punctaj pentru campanile nominalizate si premiate. Reteaua McCann Worldgroup a obtinut 150 de puncte, castigand 2 Grand Prix (pentru Rom – “Bucharest, not Budapest” dezvoltata de McCann Bucuresti si Kredex – “Renovation Loan” dezvoltata de McCann Tallinn), 5 Golden Drums, 11 Silver Drums si avand alte 14 nominalizari, pentru campanii din Romania, Cehia, Turcia, Israel, Finlanda, Slovacia si Estonia.
“Anul trecut am mizat pe inovatie in intreaga regiune si asta a contat foarte mult. Castigarea acestui premiu a fost unul dintre cele mai importante momente din cariera mea si o confirmare a faptului ca atunci cand lucrezi in echipa si ai ca focus excelenta, rezultatele nu intarzie sa apara. Am continuat pe acelasi drum si in 2014 si avem campanii foarte bune, din toata regiunea, care merita sa castige”, a declarat Adrian Boţan, VP Creative Excellence, Central & Eastern Europe, McCann Worldgroup.
In 2013, Agentia McCann Bucuresti a fost cea mai premiata agentie din Romania in cadrul festivalului si a avut o contributie importanta la castigarea premiului regional pentru reteaua McCann Worldgroup, cu un total de 8 premii: 1 Grand Prix, 1 Golden Drum si 6 Silver Drums.
Brandurile castigatoare au fost: Coca-Cola, KFC, ROM.
“Faptul ca am castigat distinctia “Network of the Year” la editia de anul trecut a festivalului a contribuit la reafirmarea angajamentului pe care ni l-am luat, ca retea, in ceea ce priveste excelenta creativa. Premiul a confirmat din nou faptul ca avem o retea puternica si clienti extraordinari. Anul acesta am vrut sa ramanem la acelasi nivel si suntem din nou prezenti in competitie cu campanii foarte bune, dezvoltate pentru branduri mari din toata regiunea. Din Helsinki si pana in Turcia si pentru clienti ca Vodafone, Coca-Cola, Ikea, Nestle si Volkswagen, ca sa dau doar cateva exemple”, a declarat Richard Bonner-Davies, President, Nordics, Central & Eastern Europe, McCann Worldgroup.
De asemenea, McCann Worldgroup este prezent pe lista de seminarii cu doua seminarii:
Miercuri, 8 Octombrie, de la ora 16.30, Emerald Hall, Cătălin Dobre – McCann Bucharest Executive Creative Director si unul dintre cei mai tineri si premiati directori de creatie din Europa (castigator a 17 Cannes Lions, D&AD Yellow Pencil, Clio, Eurobest si Golden Drum) – va sustine Seminarul “Creatives’ Life Experience”, un seminar despre „a nu te lua foarte in serios pentru a ajunge sa faci lucruri extraordinare”, dupa cum explica acesta.
Vineri, 10 Octombrie, de la ora 12.30, Europa Hall, Rodney Collins – Regional Director of McCann Truth Central – va gazdui Seminarul “Truth about Time Warps”.
In calitate de castigator al distinctiei “Network of the Year” in 2013, McCann Worldgroup a avut deasemenea privilegiul de a desemna Presedintele Juriului pentru Grupul Multi-Channel iar cel care a acceptat pozitia este unul dintre cei mai importanti oameni ai retelei la nivel global: Andreas Dahlqvist – President, McCann Creative Leadership Council & Chief Creative Officer, Commonwealth//McCann.
De asemenea, McCann CEE este reprezentata in juriul Grupului Single Channel de catre is Havasi, Creative Director of McCann Budapest.