Rămânând fideli teritoriului familiei şi al cuplului, în general, pe care a comunicat anul trecut, Dedeman continuă ideea campaniei de comunicare printr-o abordare la fel de sinceră şi directă cu clienţii săi.
“Viaţa în cuplu are şi bune şi rele dar după un timp apare şi a treia dimensiune, uneori bună, uneori rea: monotonia. Aşa că noua campanie Dedeman te îndeamnă să scapi de monotonia din cuplu. Cum? Schimbând ceva în viaţa ta, bineînţeles. Gresia din bucătărie, de exemplu”, declară Adela Dan, Senior Copywriter McCann.
Campania, ce va rula pe tot parcursul anului 2010, cuprinde 5 execuţii TV («Sufrageria»; “Dormitorul”; “Baia”; “Grădina”; “Şantierul”) difuzate pe 13 staţii, OOH naţional si radio. Spoturile au fost gândite pentru a încorpora cât mai natural ofertele de produse pe care Dedeman vrea să le promoveze de-a lungul anului.
La campanie au lucrat agenţiile McCann Erickson şi Universal McCann, parte a McCann WorldGroup România.
Echipa McCann: Gabriela Alexandrescu – Group Account Director, Anamaria Ioniţă – Account Manager, Alexandru Roşca – Senior Account Executive, Adriana Paşcan – Group Creative Director, Adela Dan – Senior Copywriter, Ela Cioriţă – Art Director, Raluca Iacob – Strategic Planner, Tiberiu Munteanu – A/V Production Manager, Alina Carasol – Media Manager si Monica Stoica – Media Planner din partea Universal McCann.
Echipa Dedeman: Dragoş Pavăl – Director General, Cătălin Ivan – Director Marketing, Marioara Dospinescu – Assistant Marketing.
{mosloadposition user10}