Agenţia McCann Erickson semnează campania de lansare pentru Zertifikat+, brandul inovativ de vopsea super premium din portofoliul Köber.
Campania, care va rula începând din 20 mai până la sfârşitul lunii septembrie, cuprinde 2 execuţii TV („Bebeluşii” şi „Laboratorul”) difuzate pe 15 staţii şi un spot radio, difuzat pe Europa FM şi Radio România Actualităţi.
Tehnologia cu ioni de argint, combinată cu dispersia poliuretanică Bayhydrol de la Bayer MaterialScience, presupune distrugerea microbilor existenţi în aerul din încăperile vopsite cu ZERTIFIKAT + din primele 24 h de la aplicare, asigurând acest efect un timp îndelungat. Produsul, ale cărui beneficii au fost testate la Institutul ISEGA, Germania şi în laboratorul ISHIZUKA din Japonia, reduce numărul de microbi în proporţie de peste 99,928% – staphylococcus aureus şi mai mult de 99,998% – escherichia coli.
„Zertifikat+ reprezintă extensia unui brand deja cunoscut în rândul meseriaşilor, pentru garanţia oferită în execuţia lucrărilor de zugrăvit, care aduce în plus, prin tehnologia încorporată, beneficii importante pentru consumatorul final. Deşi lansat ca un produs de nişă, potenţialul noului ZERTIFIKAT+ va genera, cu siguranţă, vânzări specifice unui produs tractor”, spune Monica Apetroaei, Director Marketing, Kober România.
„Principalul beneficiu al Zertifikat+, pe care-l comunicăm în campania de lansare, este igiena încăperilor – foarte importantă pentru sănătatea familiei şi de care sunt preocupate, în special, mamele cu copii foarte mici”, afirmă Gabriela Alexandrescu, Group Account Director, McCann/Creative Services.
“Tot mai multă lume se îmbolnăveşte din cauza bacteriilor şi virusilor impregnaţi în pereţii camerelor (vezi scandalurile recente din spitale), deci era important să creionăm clar şi concret acest beneficiu. Ne adresăm mamelor printr-un spot tv drăguţ şi unul radio, în care le încurajăm să construiască un mediu sănătos în care să-şi crească copiii. Pot începe prin a le vopsi camerele cu o vopsea cu efect antimicrobian. În spoturi avem un expert, mămici frumoase şi cei mai drăgălaşi copii”, afirmă Andrei Daneluc, Copywriter, McCann/Creative Services.
La campanie au lucrat agenţiile McCann/Creative Services şi Universal McCann, parte a McCann World Group România.
Echipa McCann/Creative Services: Gabriela Alexandrescu – Group Account Director, Eugen Soineanu – Account Executive, Raluca Iacob – Strategic Planner, Alexandru Aron – Senior Copywriter, Andrei Daneluc – Copywriter, Ana Romila – Art Director, Adrian Radu – A/V Producer si Victor Croitoru – Media Planning Director impreuna cu Anca Tanasescu – Account Director, din partea Universal McCann.
Echipa Kober: Monica Apetroaei – Director Marketing, Marius Dabija – Analist Marketing
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}