din spatele campaniei “Biblioteca Digitala Vodafone”
Ioana Filip, Group Creative Director la McCann Bucuresti, este membru in primul juriu majoritar feminin din istoria festivalului Clio Awards.
In premiera, castigatorii celui mai important festival de publicitate din America vor fi desemnati de catre un juriu majoritar feminin. Aceasta premiera vine in urma unei decizii luate de organizatori de a reflecta contributia femeilor in industria de publicitate din lume.
"A fost mult mai usor sa facem asta acum decat ar fi fost in anii trecuti si cred asta se datoreaza faptului ca acum toata lumea vorbeste despre femeile creative din advertising. Noi le-am gasit si le avem in juriu la Clio Awards!”, a declarat Nicole Purcell, CLIO Awards Executive Director.
Daca in 2013, in premiera pentru Romania, Catalin Dobre – Executive Creative Director McCann Bucuresti – facea parte din juriul Clio Awards, anul acesta a fost randul Ioanei Filip, care va face parte din Juriul de la Categoria Direct & Engagement.
Ioana Filip are 28 de ani si este in echipa McCann Bucuresti de 3 ani, timp in care a castigat premii la cele mai importante festivaluri europene (Effie Romania, Eurobest, Golden Drum) si globale (Cannes Lions) si a mai jurizat la un alt festival de publicitate important – New York Festivals 2013.
“Accesul la festivalurile care pareau inabordabile devine un precedent frumos pentru Romania si o consecinta fireasca a proiectelor pe care am reusit sa le facem in ultimii ani. Anul acesta, pentru prima data in istoria festivalurilor, organizatorii de la Clio au plecat in headhunting dupa cele mai talentate femei din industria creativa, pentru a demonstra ca nu este o industrie a barbatilor. Ma simt onorata sa fac parte dintre ele si sa pot reprezenta industria creativa de la noi. Sunt nerabdatoare sa-i cunosc pe ceilalti jurati, iar asta o pun pe seama varstei, nu pe faptul ca asa sunt femeile. 🙂 Din cate stiu, sunt cel ma tanar membru al juriului”, declara Ioana Filip, Group Creative Director McCann Bucuresti.