Agenția preia comunicarea pentru brandul „Vinul Moldovei – O legendă vie” în România. Brandul vinicol de țară al Republicii Moldova reunește peste 200 de crame și vinării, reprezentate de Oficiul Național al Viei și Vinului.
Oficiul Național al Viei și Vinului din Republica Moldova se alătură clienților Diviziei Consumer Lifestyle din cadrul agenției de comunicare integrată McCann PR. Parteneriatul a debutat în luna mai și include servicii de PR și comunicare, cu obiectivul de a promova vinurile moldovenești de calitate și brandul vinicol de țară, „Vinul Moldovei – O legendă vie”, în România.
„Parte din angajamentul nostru, la nivel instituțional, este să promovăm vinificatorii prin parteneriate solide, care să creeze punți de comunicare între producătorii moldoveni și consumatorii de pe alte piețe. Iar România este o piață deosebit de importantă pentru noi, cu 10% din volumul total de vin îmbuteliat moldovenesc exportat la nivelul anului 2022 ajungând pe mesele românilor. Dincolo de rezultatele de business, care ne arată apetitul în creștere pentru vinurile moldovenești premium, pentru noi este important ca Wine of Moldova să devină un nume recognoscibil pentru consumatorii români – sinonim cu vinuri de calitate ireproșabilă. De aceea, ne bucurăm să facem acest pas alături de McCann PR și suntem încrezători că vom construi un parteneriat durabil, care ne va permite să avem o prezență mai puternică și de impact pe piața locală.”, a declarat Elizaveta Breahnă, Director ONVV.
Conceput după modelul unor instituții similare din domeniul vitivinicol din principalele țări producătoare de vin la nivel global, Oficiul Național al Viei și Vinului (ONVV) reprezintă un portofoliu extins de producători de peste Prut, cu peste 200 de crame și vinării cu tradiție, dar și nume noi în industrie. Toate acestea au în comun pasiunea pentru vinuri de calitate, produse din soiuri cultivate cu grijă.
McCann PR va dezvolta campanii de PR, Media Relations, campanii în Social Media, colaborări cu influenceri și va asigura vizibilitatea brandului inclusiv prin participarea la evenimente de specialitate din industria vinicolă sau prin activări de brand.
„Suntem încântați să anunțăm colaborarea cu Oficiul Național al Viei și Vinului. Suntem convinși că experiența și pasiunea noastră în comunicare, împreună cu portofoliul lor impresionant de crame și vinării vor crea o sinergie puternică și vor aduce un plus valorii industriei vinicole. Suntem nerăbdători să dezvoltăm campanii care să evidențieze calitatea care caracterizează vinurile reunite sub brandul Wine of Moldova și care să consolideze poziția acestuia pe piața din România.”, a completat Imola Zoltan, Managing Director McCann PR.
Wine of Moldova, prin Oficiul Național al Viei și Vinului, este cel mai nou brand care intră în portofoliul de clienți ai Diviziei Consumer Lifestyle din cadrul agenției McCann PR, înființată în anul 2021, pentru a asigura servicii de comunicare clienților din sfera Consumer Lifestyle – Retail, Consumer Goods și Lifestyle.