Agenția de relații publice din cadrul McCann Erickson a primit două distincții de onoare la ediția din acest an a premiilor International Business Awards, parte din festivalul Stevie Awards, la categoriile Best Online Press Room și Marketing Campaign of the Year – For a Product. Ambele distincții au fost acordate pentru componete din campania de PR, Lansarea Windows 7, Client Microsoft Romania.
Distincția din categoria Best Online Press Room a fost obținută pentru dezvoltarea Microsoft Romania Digital Press Centre, iar cea referitoare la categoria Cea mai bună campanie de marketing a anului – pentru lansarea Windows 7 pe piața românească.
„Distincțiile International Business Awards reprezintă o recunoaștere a creativităţii şi a efortului comun ale celor două echipe: divizia de Tech PR a agenţiei şi Microsoft”, a spus Veronica Nicolae, Head of Tech Practice si Managing Partner Snapshot, McCann PR.
Campania de lansare a Windows 7 pe piața din România a pornit de la conceptul celor „7 recorduri” și a fost declinata la nivelul implementării în activități specifice celor trei etape ale campaniei: teasing, pre-lansare și lansare. Campania de lansare a Windows 7 a fost cea mai mare și cea mai cunoscută campanie dezvoltată până în acest moment de Microsoft România.
International Business Awards au ajuns la cea de-a șaptea ediție, premiile vor fi înmânate în cadrul unei gale de onoare ce va avea loc pe 27 septembrie, la Istanbul, în Turcia. Premiile International Business Awards permit înscrieri în mai multe categorii, printre care comunicare corporate și relații publice, creație, serviciile de customer service, resurse umane, IT, investor relations, marketing, new products și product management, iar altele care recunosc excelența în toate formele de publicitate, producții de film și video, site-uri web și bloguri, rapoarte anuale, broșuri precum și alte materiale de marketing sau vânzări, multimedia și evenimente live.
The International Business Awards, „Oscarurile lumii de afaceri” potrivit The New York Post, este singura competiţie globală care premiază performanţele companiilor în afaceri. Cele peste 40 de categorii includ o “secţiune media” care onorează cele mai bune campanii de PR şi advertising ale anului. Mai multe detalii, pe site-ul oficial al festivalului, Stevieawards.com.