McCann PR, agenție de comunicare integrată, a început în 2018 colaborarea cu Biofarm, unul dintre primii producători români de medicamente și suplimente alimentare. Parteneriatul cu Biofarm vizeză campanii de comunicare integrată pentru unele dintre cele mai cunoscute și îndrăgite branduri din România: Triferment, Carbocit, Devaricid.
„Colaborarea cu Biofarm întărește poziționarea McCann PR ca agenție de comunicare full service și consolidează experiența integrată din domeniul healthcare. Suntem pregătiți și deja înrolați într-o misiune pe cât de frumoasă, pe atât de provocatoare: să regândim, în totalitate, comunicarea unor branduri extrem de cunoscute și de performante în piață. Lansăm deja primele campanii – într-un demers consolidat de creație, strategie și digital.”, spune Ruxandra Vasilescu, Business Director McCann PR.
McCann PR a fost aleasă să gestioneze o parte dintre proiectele de comunicare pentru Biofarm în urma unui pitch organizat de companie la finalul anului 2018.
„Împreună cu agenția McCann PR, am pus în valoare cele mai relevante insight-uri pentru consumatorii noștri și le-am adresat într-o manieră creativă dar și extrem de bine ancorată în realitatea de piață a produselor. Vedem deja că noile campanii de comunicare aduc un suflu proaspăt imaginii Biofarm, dar în același timp continuă să fie relevante pentru targetul familiarizat cu portofoliul nostru de produse. Anul acesta suntem într-un demers de schimbare a comunicării pentru unele dintre brandurile din portofoliul nostru și ne bucurăm să avem alături de noi o echipă cu multă experiență dar și cu o energie foarte bună”, completează Ana-Maria Lăscuț, Marketing Unit Manager.
Prima campanie de comunicare realizată ca urmare a noului parteneriat a fost pentru brand-ul Carbocit și are la bază premisa că atunci când ești copil, multe lucruri sunt văzute ca fiind drăgălașe sau amuzante de către cei din jur și implicit sunt și acceptate. Însă când devii adult, lucrurile se schimbă. Pragmatic, dar și amuzant, Carbocit devine, astfel, o soluție modernă, dar și ușor de înțeles, pentru persoanele care se confruntă cu balonarea: https://youtu.be/jr8I8QOdafo.
Cel de-al doilea brand care beneficiază de o nouă comunicare este Triferment, care se adresează persoanelor cu deficit de enzime printr-un îndemn simplu: Gustă viața de după masă! Pentru că viața nu se oprește după masă, întreaga comunicare are la bază păstrarea ritmului vieții, prin prevenirea disconfortului cauzat de potențialele probleme digestive.
După Triferment, Devaricid este cel de-al treilea brand care se bucură de o comunicare nouă, fresh și creativă. Plecând de la ideea că uneori poți simți că te dor picioarele atât de tare încât îți vine să mergi în mâini, Devaricid propune o altfel de lume, în care cu toții ne menajăm picioarele. Polițistul din intersecție, vânzătoarea de la piață sau fata care așteaptă în stație autobuzul, sunt doar câteva dintre personajele care fac parte din acest nou univers, în care este mai ușor să mergi în mâini, pentru a evita durerile de picioare. Și pentru că mersul în mâini nu este la îndemâna oricui, soluția este să revii cu picioarele pe pământ și să ai grijă de ele așa cum se cuvine. Așa a prins viață noul spot dezvoltat de McCann PR pentru Devaricid: https://youtu.be/eYFt-RVZNtI.
„Biofarm e genul de partener care te provoacă dincolo de challenge-urile obișnuite ale pieței de farmaceutice. Noi suntem genul de agenție care se hrănește cu provocări. Din această complementaritate nu putea decât să iasă ceva bun, care să confirme standardele strategice, creative și de execuție pe care ni le impunem în fiecare zi. De la insight și până la filmare, am simțit că facem ceva special împreună și rezultatele se văd”, adaugă Claudiu Dobriță, Creative Director McCann PR.
Echipele care gestionează proiectele Biofarm sunt:
Biofarm:
Ana-Maria Lăscuț – Marketing Unit Manager
Florentina Nedelcu – Brand Manager
Ruxandra Dragomirescu – Brand Manager
McCann PR:
Ruxandra Vasilescu – Business Director
Claudiu Dobriță – Creative Director
Andrei Alexandru – Head of Strategy
Laura Aldea – Chief Growth Officer
Alexandra Rus – Account Director
Alexandra Cărăbuși – Senior Account Executive
Dorina Cioriia – Art Director
Vlad Tomei – Senior Copywriter