Agenţia McCann PR împreună cu Coca-Cola România intră pe lista finaliştilor la European Excellence Awards 2009 cu campania “Marşul Moşilor Coca-Cola” nominalizată la categoria „Eveniment”.
Echipa campaniei a fost formată din Dragoş Militaru – Operations Director Coca-Cola South Eastern Europe, Oana Mateescu – Governmental Relations and Public Relations Manager Coca-Cola Romania, Imola Zoltan – Managing Partner McCann PR şi Alina Huiban – Event Coordinator McCann PR.
Campania – de la idee şi organizare şi până la strategia de promovare – a fost creată 100% de către McCann PR.
Printre nominalizaţii la categoria „Eveniment” se numără Mattel şi agenţia Ketchum pentru aniversarea Barbie şi CERN, Laboratorul European de Fizica Particulelor pentru promovarea în cadrul lansării filmului „Îngeri şi demoni”.
Câştigătorii vor fi desemnaţi în luna decembrie a acestui an în cadrul galei ce va avea loc la Viena.
McCann PR a mai câştigat 2 gold-uri la ediţiile anterioare ale festivalului European Excellence Awards cu proiectele „Bookfest – Cărţile au răspunsuri” la categoria Best Entertainment, Culture and Sport Campaign şi „Cartea Zâmbetelor Coca-Cola” la categoria „Best Corporate Communication Campaign”.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}