Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

McCann PR devine partenerul de comunicare al Skechers în România

Imola Zoltan, Managing Director McCann PR

Brandul completează portofoliul Consumer Lifestyle din cadrul McCann PR, divizie înființată în anul 2021 pentru a susține comunicarea partenerilor din Retail, Consumer Goods și Lifestyle.

Agenția de comunicare integrată McCannPR a preluat comunicarea pentru Skechers, producătorul internațional de încălțăminte. Colaborarea vizează consolidarea brandului pe piața din România prin organizarea de evenimente pentru lansări de produse, campanii creative și media relations, cu scopul de a susține strategia de business a companiei. Skechers se alătură astfel portofoliului de clienți din cadrul Diviziei Consumer Lifestyle McCann PR, înființată în anul 2021, cu o echipă dedicată pentru a susține comunicarea brandurilor din sfera FMCG, Retail, Beauty sau QSR.

Primul eveniment organizat de Skechers în colaborare cu McCann PR a avut loc în luna aprilie, pentru lansarea noului model Skechers Slip-ins, cu tehnologia inovatoare Hands Free Slip-in, pentru copii. Lansarea a fost transformată într-un eveniment distractiv, copiii bucurându-se de o serie de activări de brand gândite special pentru ei, inclusiv jocuri care i-au provocat să se joace și, în același timp, să testeze hands-free, noul model de încălțăminte Skechers. Petrecerea a continuat la masa de arts, crafts și face painting, unde copiii și-au folosit creativitatea alături de părinți, într-o atmosferă relaxantă. Dincolo de momentele de fun, conceptul evenimentului a pus în valoare caracteristicile noilor pantofi sport, care le permit copiilor să se încalțe singuri, într-un mod mult mai simplu și mai rapid.

„Suntem încântați să anunțăm colaborarea cu McCann PR, o agenție de relații publice cu experiență și viziune, și un partener de încredere. Această colaborare marchează o nouă etapă pentru noi, pentru că ne-am unit forțele pentru a contura un viitor definit de creativitate, autenticitate și pasiunea noastră comună pentru excelență. Skechers creaază conexiuni între consumatori și colecții remarcabile, menite să inspire, prin intermediul produselor sale excepționale. Iar McCann PR împărtășește viziunea noastră. Este un partener care ne va amplifica vocea și ne va ajuta să continuăm să construim conexiuni semnificative și să creăm experiențe memorabile pentru consumatori.” a declarat Júlia Pelyhe, Marketing Specialist Skechers Central Eastern Europe.

Noi lansări sunt anunțate pentru anul 2023, următorul eveniment fiind dedicat unui model Skechers Slip Ins pentru adulți – femei și bărbați. Lansat pe data de 6 iunie, noul model a adus utilizatorilor toate beneficiile tehnologiei inovatoare Hands free și un grad sporit de confort.

Imola Zoltan, Managing Director McCann PR
Imola Zoltan, Managing Director McCann PR

„Misiunea noastră, ca agenție, este să sprijinim consolidarea brandurilor și să susținem în mod organic comunicarea strategiei și obiectivelor acestora. Suntem deosebit de încântați să facem acest pas alături de Skechers, un brand puternic și dinamic, cu care împărtășim un angajament comun față de creativitate, inovație și depășirea limitelor. Și suntem pregătiți să susținem această viziune bold care definește Skechers prin proiecte și evenimente la fel de curajoase, care să promoveze realizările brandului.”, a declarat Imola Zoltan, Managing Director McCann PR.

Skechers CEE LTD cu sediul în Budapesta, companie subsidiară a Skechers U.S.A, Inc., este cel mai nou client care completează portofoliul Consumer Lifestyle din cadrul McCann PR, alăturându-se unei serii de branduri internaționale – lideri în industriile în care activează – cărora divizia le oferă servicii integrate de comunicare.

„Parteneriatul cu Skechers face parte din provocările noastre preferate: să comunicăm cu entuziasm povestea unor branduri care ne împărtășesc pasiunea pentru inovație, tehnologie și know-how pus în sprijinul consumatorilor. Suntem încrezători că va fi the right fit, atât pentru pentru Skechers, cât și pentru echipa noastră – și de-abia așteptăm să creăm noi concepte și să organizăm lansări inedite pentru brand. Skechers sunt hands free, iar noi vom fi hands on!” a adăugat Teodor Hedeșiu, Head of Consumer Lifestyle Division.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.