McCann PR a preluat comunicarea pentru Grampet Group, cel mai mare holding feroviar privat cu acționariat românesc din Europa de Sud-Est.
Începând cu luna octombrie, McCann PR a devenit agenția de comunicare integrată a Grampet Group, cu scopul de a dezvolta și implementa acțiuni de comunicare externă, care să susțină strategia de business a companiei. În plus, agenția va avea un rol important în gestionarea unor arii de comunicare strategică precum comunicarea internă și cea a proiectelor de sustenabilitate.
„Grampet este un grup de companii pentru care calitatea, inovația și respectul pentru oameni sunt valori fundamentale. De aceea, parteneriatul cu McCann PR, cu care împărtășim aceeași viziune în realizarea obiectivelor de brand, a intervenit ca o etapă firească în dinamica și traiectoria grupului nostru. Noua colaborare cu McCann PR va contribui la întărirea poziției Grampet în regiune, ca furnizor prestigios de servicii integrate de transport feroviar, dar și ca unul dintre cei mai mari și atractivi angajatori din industrie”, afirmă Gruia Stoica, Președintele și fondatorul Grupului GRAMPET.
„Ne dorim să construim relații de durată cu clienții noștri, să-i provocăm cu modul nostru inovator de a privi comunicarea, iar brandul Grampet ne oferă această oportunitate. Vom integra viziunea noastră asupra brandului în noua strategie de comunicare unitară, la nivel de grup, pentru a crește notorietatea Grampet, o companie care merită să fie mai cunoscută în afara industriei.”, spune Imola Zoltan, Managing Director McCann PR.