McCann PR, agenţie afiliată Weber Shandwick, a câştigat în urma unui pitch contul Ericsson în România.
McCann PR şi-a completat portofoliul de clienţi cu unul dintre cei mai mari jucatori de pe piaţa din domeniul telecomunicaţiilor: Ericsson România. Agenţia va oferi servicii de consultanţă lunară şi de asemenea va colabora cu compania pe o serie de proiecte care se vor desfăşura de-a lungul anului.
Imola Zoltan, Managing Partner, McCann PR: „ Am muncit mult şi, in acelasi timp, ne-am dorit foarte tare să câştigăm acest cont. Echipa din cadrul McCann PR, specilizată în Tech PR, este pregătită să răspundă provocărilor aduse de acest cont. Aşteptăm cu nerăbdare să începem munca împreună cu partenerii noştri de la Ericsson România.”
Agenţia McCann PR oferă servicii specializate de PR, PR strategic şi consultanta PR (crises management, public affairs, community relations, PR intern). Printre clienţii agenţiei se numară: Konica Minolta, Sprinter Distribution (brand Foton), Rentabiliweb România, EvoBus România, Coca-Cola România, Coca-Cola HBC, Affichage România, Kandia Excelent, Tnuva, Citigroup, L’Oreal România, Interbrew România, Augusta Motors, Cegedim.
Prin poziţia sa de lider permanent în domeniu, Ericsson prefigurează viitorul comunicaţiilor mobile şi de Internet în bandă largă. Furnizând soluţii inovatoare în peste 140 de tari, Ericsson ajută la crearea celor mai puternice companii de comunicaţii din lume.
{mosloadposition user10}