După 18 ani de parteneriat între Coca-Cola România şi McCann Erickson România, colaborarea dintre cele două companii devine şi mai complexă. În urma procesului de consolidare a brandurilor în cadrul agenţiilor de publicitate iniţiat de Coca-Cola la nivel european la finalul anului 2008, McCann Erickson România a fost desemnată drept agenţia care va coordona toate brandurile din portofoliul companiei.
“Este o realizare foarte mare pentru grupul nostru. Înainte coordonam comunicarea pentru Coca-Cola Red, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Sprite, Fanta, Dorna, Dorna Izvorul Alb şi Poiana Negri. Acum am adăugat în portofoliu celelalte branduri Coca-Cola România: Schweppes, Cappy, Nestea, burn, Powerade şi illy”, spune Adrian Boţan, Director de Creaţie CEE McCann Erickson.
La începutul anului, în cadrul unui pitch internaţional, agenţia a câştigat contul Schweppes, pentru care realizează o campanie regională în zona Adriatică şi Balcanică – “Viaţa a înţepătoare. Ca şi Schweppes”.
Bogdan Enoiu, Managing Director McCann Erickson România: “Ne bucurăm că munca noastră vorbeşte de la sine şi că ne-a fost oferită oportunitatea de a gândi integrat la nivelul întregului portofoliu”.
A început deja predarea noilor conturi şi iniţierea pe brandurile adăugate anul acesta în portofoliul agenţiei, iar echipa extinsă McCann urmează să fie activă pe absolut toate brandurile până la finalul anului 2009.
Nicole Mantzikopoulou, Director de Marketing Coca-Cola pentru Europa de sud-est: “Am redus la nivel european numărul de agenţii cu care lucrăm şi acum avem una pentru fiecare ţară. În România, decizia a fost extrem de simplă: echipa McCann este partenerul nostru de ani buni – şi ne-a dovedit că are tot ce îi trebuie pentru a extinde parteneriatul pe care îl aveam până acum, deoarece munca lor de fiecare zi pe brandurile noastre a fost întotdeauna de o calitate excepţională. În plus, au reuşit să îşi consolideze o foarte bună reputaţie în cadrul reţelelor internaţionale Coca-Cola şi McCann atât pentru creativitatea de care au dat dovadă prin realizarea multor campanii locale originale şi inovative, cât şi pentru adaptarea inteligentă a campaniilor internaţionale.”
Universal McCann coordonează deja toate brandurile Coca-Cola în România pe parte de media, iar MRM Worldwide, agenţia de comunicare interactivă a Grupului McCann, lucrează pentru toate brandurile de la începutul lui 2009. McCann PR este consultantul de PR al companiei iar Momentum, agenţia de marketing experienţial din cadrul Grupului, a dezvoltat de curând un program complex de sampling regional pentru Coca-Cola Zero.
{mosloadposition user10}