După succesul înregistrat cu promoția “NESCAFÉ 3in1 și NESCAFÉ Frappé înving plictiseala”, la care au fost înregistrate peste 1,7 milioane de intrări, McCann Erickson și Nescafe au lansat o nouă promoție: Nescafe Mixes.
Promoția are o mecanică simplă, care permite oricărui consumator să intre foarte ușor în promoție, iar frecvența premiilor face promoția și mai atractivă: trimiți codul de pe orice ambalaj prin SMS sau îl înscrii pe www.nescafe.ro și poți câștiga 500 de lei pe oră. În final, vor fi acordate 700 premii a câte 500 de lei, suma totală ridicându-se la 350.000 de lei.
În plus, pentru că Nescafe 3în1 este un brand care vorbeşte în primul rând tinerilor, în mecanica promoției a fost introdus un element ludic, interactiv, care susține promisiunea antiplictiseală pe care brandul o face tinerilor: votarea de către consumatorii Nescafe a marelui premiu al promoției. Marele câștigător va primi cel mai votat premiu, dintre o garsonieră echipată cu tot felul de gadgeturi de distracție, un Mini Cooper roșu și o vară de mers la festivaluri și concerte prin Europa, împreună cu alți trei prieteni și bani de buzunar pentru toată gașca.
“Pentru că e brandul care te ajută să scapi de plictiseală și monotonie, Nescafe 3în1 încearcă să vină mereu cu idei noi, inclusiv când face promoții. Le-am stimulat oamenilor imaginația, încercând să le descriem prin metafore vizuale toate posibilitățile de distracție pe care le oferă fiecare dintre cele trei premii”, a spus Alexandru Dumitrescu, Deputy Creative Director, McCann Erickson.
Promoţia se desfăşoară între 21 februarie şi 1 mai 2011, iar comunicarea va fi realizată pe TV, print, outdoor, POSM și media digitală.
Produsele care participă la această promoție sunt Nescafe 3in1, Nescafe 2in1, Nescafe Frappe, Nescafe 3in1 Xtra Strong.
„Pentru tineri, valorificarea timpului liber şi distracţia sunt esenţiale, pentru că ei vor să trăiască fiecare clipă din plin şi să nu lase niciun moment să treacă pe lângă ei. Aceasta este și ideea de la care a pornit promoţia NESCAFÉ Antiplictiseală, care le oferă participanţilor posibilitatea de a alege premiul preferat: un Mini Cooper, o garsonieră utilată de distracţie sau o vară de concerte cu trei prieteni prin Europa. Oricare dintre aceste premii îi ajută pe tineri să învingă plictiseala, și, mai mult, decizia va fi a lor, întrucât ei sunt cei care hotărăsc prin vot care va fi marele premiu”, declară Ana Maria Doxan, Business Manager Nestlé Beverages.
Echipa de creație a McCann Erickson care a lucrat la această campanie este formată din Alexandru Dumitrescu – Deputy Creative Director, Adriana Pașcan – Group Creative Director, Mara Dănilă – Copywriter și Wanda Hutira – Art Director, iar din Client Service, la campanie au lucrat Dana Constantin – Group Account Director, Ana Miculescu – Account Manager, Valentina Caluser – Account Executive și Cristina Tintarcu – Junior Account Executive. De asemenea, din echipa care a lucrat pentru campania Nescafe Mixes mai fac parte Ilinca Nanoveanu – A/V producer, Tiberiu Munteanu – A/V manager și Raluca Iacob – Strategic Planner.
Echipa Nestle care a lucrat pentru acest proiect este formată din Ana-Maria Doxan – Business Manager Beverages, Tulia Casvean – Senior Brand Manager, Andreea Coman – Junior Brand Manager și Ruxandra Cioromela – Junior Consumer Service Specialist.
Casa de producție a fost Mitra Film, regizorii, Tomer Bahat și Shahar Segal, iar de site și Customer Relationship Market (CRM) s-a ocupat agenția MRM Worldwide, parte din grupul McCann Erickson.
În mediul online, promoția se desfășoară pe mai multe etape, timp de zece săptămâni. Promoția dramatizează competiția între cele trei premii mari: un autoturism MINI Cooper, o garsonieră de distracții și o vară de concerte. Participanții la promoție sunt încurajați să-și susțină prin vot premiul favorit atât pe pagina site-ului, cât și pe pagina de Facebook. Pe tot parcursul campaniei, userilor li se oferă instrumente de susținere a premiului favorit și sunt încurajați să se implice direct și cât mai activ în competiție, la final ei fiind cei care decid Marele Premiu câștigător.
MRM Worldwide, parte din grupul McCann Erickson, s-a ocupat de componenta digitală a proiectului și de Customer Relationship Marketing (CRM) – Veronica Oancea (Account Manager), Paul Cioc (Copywriter), Mihai Călușeriu (Art Director), Bogdan Zavera (Art Director) și Dany Manea (Development).
{mosloadposition user9}