McCann Erickson, Headvertising și Groupama & Custom Cars pentru Două Lozuri sunt premianții lunii octombrie de către membrii Art Directors Club România pentru cele mai creative idei de comunicare.
“România nedescoperită”, campanie realizată de McCannErickson pentru Vodafone România, promovează români recunoscuți de Ministerul Culturii, Comisia Națională pentru Salvgardarea Patrimoniului Cultural Imaterial, drept Tezaure Umane Vii pentru păstrarea tradițiilor românești autentice. În fiecare marți, de la ora 19.00, pagina de Facebook „România Nedescoperită” prezintă un Tezaur Uman Viu, printr-o transmisiune live, care împărtășește specificul românesc pe care îl păstrează și răspunde întrebărilor adresate în direct de utilizatorii Facebook. Transmisiunile live sunt realizate din localitățile izolate în care trăiesc invitații, ce acoperă diverse zone ale țării, prin intermediul rețelei Vodafone România, Supernet™ 4G+. Echipa care a lucrat pentru această campanie este formată din Daniel Strugariu (Senior Art Director) și Ruxandra Papuc (Senior Copywriter).
„E o idee cum trebuie, foarte tare și foarte simplă. Merge mânușă pe telco, are emoție, are umor și reusește să mai stoarcă o felie de România fără să rezulte ceva cu parfum de «am mai văzut asta pe undeva». Mă enervează.”, declară Dan Frȋnculescu, Group Creative Director Publicis România & Membru ADC România.
Pe locul doi în topul ADC*RO se situează Headvertising pentru “Cum se fac bunicii?” pentru NN Asigurări și Pensii. Campania readuce în atenția publicului Pensiopedia, platforma online de informare a persoanelor care vor să economisească pentru pensie și vorbește despre cum se formează bunicul perfect, la școala de buni buni. Andrei Besliu (Art Director) și Cătălina Ceparu (Copywriter) sunt cei care semnează campania.
Seria de 9 episoade „Dinel, Sile și Pompiliu” se poziționează pe locul trei ȋn top 3 ADC pe luna octombrie. Dragoș Bucur, Dorian Boguță și Alexandru Papadopol promovează filmul “Două Lozuri”, ai cărui protagoniști sunt, printr-un concurs inedit, ce are ca premiu o mașină vintage Dacia 1300 folosită ȋn film. Episoadele sunt făcute cu sprijinul Groupama și Custom Cars.
Următoarele trei mențiuni sunt “Orange Home” – Publicis România, Provident – Antimanifest – Jazz și MedLife – Marea Școală Românească de Medicină – realizată tot de Jazz.