Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

McCann Erickson Romania si UM castiga Silver & Bronze Lion

la Festivalul de la Cannes cu Campania „Romanii sunt Destepti”

Pentru al doilea an consecutiv, agenţia de media UM, parte grupului de comunicare McCann WorldGroup România, câştigă, în premieră pentru o agenţie de media din România, Silver Lion la Catgoria Media Lions – Best Use of Digital Media şi Bronze Lion la Categoria Media Lions – FMCG, cu Campania „Românii sunt Deştepţi”, dezvoltată pentru brandul de ciocolată ROM Autentic.

Cele două premii câştigate la Categoria Media Lions se alătură unui Silver Lion la Categoria Direct Lions, câştigat de McCann Erickson România pentru Campania „Românii sunt Deştepţi”, pe data de 18 iunie 2012. De asemenea, la ediţia din 2011 a Festivalului de Publicitate Cannes Lions, agenţia de media UM câştiga un Silver Lion – Best Use of Digital Media, la categoria Media Lions, cu Campania „Rom American”, dezvoltată pentru acelaşi brand de ciocolată – Rom Autentic.

„Agenţia UM este singura agenţie de media din România premiată la cel mai important festival de publicitate din lume – Cannes Lions. Ambele premii sunt foarte importante iar Silver Lion este cu atât mai valoros cu cât vorbim de o un premiu la digital media (Silver Lion – Best Use of Digital Media), deoarece, prin Campania „Românii sunt Deştepţi, UM şi McCann Erickson au oferit cel mai bun exemplu de integrare a campaniei de digital în strategie. În 2011 am fost deschizători de drumuri cu cele 9 premii câştigate la acest festival iar faptul că în 2012 am rămas pe lista câştigătorilor de la Cannes Lions ne reconfirmă locul pe harta celor mai inovatoare şi creative agenţii din lume”, a declarat Victor Croitoru, Media Planning Director UM.

Campania „Românii sunt Deştepţi” a fost inclusă pe 5 shortlisturi, la 3 categorii importante: Direct Lions, Media Lions şi PR Lions.

De asemenea, Campania a câştigat premii la toate festivalurile unde a fost înscrisă până în acest moment:

New York Festivals 2012
● Campania “Românii sunt Deştepţi” – GOLD WORLD MEDAL la Categoria Marketing Effectiveness
● Campania “Românii sunt Deştepţi” SILVER WORLD MEDAL la Categoria Public Relations/Brand Communications
● Campania “Românii sunt Deştepţi” BRONZE WORLD MEDAL la Categoria Interactive

Ro New Media 2012
● Campania “Românii sunt Deştepţi” – Locul 1 la Categoria Cross-Media Integration
● Campania “Românii sunt Deştepţi” – Locul 1 la Categoria Branded content &blogging campaign

Effie Awards 2012
● Campania “Românii sunt Deştepţi” – Gold Effie la Categoria Food
● Campania “Românii sunt Deştepţi” – Bronze Effie la Categoria Media Efficiency

BestAds 2012
● Campania “Românii sunt Deştepţi” – Locul 1 la Categoria Campanii
● Campania “Românii sunt Deştepţi” Locul 1 la categoria Social Media

Bucuresti, 20.06.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.