Agenţia McCann Erickson semnează o amplă campanie de comunicare realizată pentru Fundația „Salvați-vă îngerii”, care are drept obiectiv strângerea de fonduri pentru construirea unui nou spital pentru copii în incinta spitalului Marie Curie.
Primul eveniment din cadrul acestei campanii a fost concertul “Rock pentru Viaţă”, organizat pe 1 iunie, de Ziua Copilului, în Piața Constituției, și la care au participat peste 3000 de oameni.
Campania, organizată prin intermediul Fundației „Salvați-vă îngerii” și derulată pro bono de McCann Erickson, se desfașoară începând cu 17 mai și cuprinde trei execuții TV, radio și materiale de promovare a concertului din 1 iunie.
Spoturile TV și radio, care au mers pe ideea unor copii care iau initiativa să strângă bani în diferite locații din București, pentru a construi spitalul, au fost realizate – tot pro bono – de casa de producție Tandem Film (producător executiv, Giuliano Doman), cu sprijinul regizorului Radu Jude.
„Clientul a îmbrățișat pe loc ideea, ceea ce ne-a bucurat foarte mult. La fel de mult cum ne-a bucurat faptul că Radu Jude a acceptat să filmeze spoturile, în ciuda timpului de producție infernal de scurt și a faptului că întotdeauna este o provocare să lucrezi cu copii”, spune Alexandru Aron, Senior Copywriter McCann Erickson.
Noul spital va fi amplasat pe un teren aflat în proprietatea Primăriei Sector 4, Bucureşti, şi dat în folosinţa Spitalului Clinic de Urgenţă pentru Copii „Maria Sklodowska Curie”. Este vorba de construcţia unui ansamblu spitalicesc format dintr-un corp de spital în conexiune cu spitalul actual. Noua aripă, împreună cu spitalul actual, vor asigura tratamente complexe, acoperind toată gama de afecţiuni care în prezent necesită tratamente în afara ţării, de aceea construirea acestui spital reprezintă o necesitate pentru România.
Susținătorii proiectului pot face donații în contul fundatiei, Cont RO11BRDE410SV08044774100 sau prin trimiterea de SMS-uri la numărul de telefon 877. Contravaloarea unui SMS este de 2 euro.
Alexandru Aron a explicat că ideea campaniei a apărut foarte ușor. “A fost suficient să ne uităm în realitatea de zi cu zi și să o combinăm cu cele trei ingrediente pe care deja le aveam: copii, bani și rock-ul. Asa s-au născut cele trei spoturi în care copiii canta de data aceasta rock și nu Tatăl Nostru, Înger îngerașul meu sau binecunoscutul hit de metrou <Mamelor din lumea-ntreagă>”.
Echipa McCann Erickson care a lucrat la acest proiect este formată din: Gabriela Alexandrescu – Group Account Director, Alexandru Roșca – Senior Account Executive, Luciana Duma – Strategic Planner, Alexandru Aron – Senior Copywriter, Ana Romila – Art Director, Tiberiu Munteanu – A/V Production Manager, Lavinia Chican – Account Director, McCann PR, Beatrice Cicu – Client Service Director, Momentum și Anca Tanasescu – Account Director, Universal McCann.
Din partea Fundației „Salvaţi-vă Îngerii”, la proiect au lucrat Liana Stanciu, Mihai Georgescu, Dr. Cătălin Cirstoveanu, Dr. Radu Spătaru și Dr. Niculina Bratu.
Fundatia „Salvaţi-vă Îngerii”
www.salvativaingerii.ro
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}