Agenția McCann Erickson a finalizat, începând din luna iulie, parteneriatul cu compania de lactate Tnuva pentru serviciile de media și creație, după o colaborare de aproape 4 ani.
Compania de lactate Tnuva a intrat pe piața din România din anul 2006 şi este deținută de cel mai mare producător de alimente proaspete din Israel.
Grupul McCann Erickson a câștigat brandul Tnuva – în urma unui pitch – încă de la intrarea acestuia pe piața românească, în urmă cu patru ani, aducându-l în top 4 cei mai mari producători de lactatate proaspete din România. Agenţia McCann Erickson a contribuit la poziționarea brandului Tnuva pe piață, dezvoltând unul dintre cele mai recunoscute sloganuri, “Păstrează gustul dragostei”.
“Tnuva este un brand cu o puternică personalitate McCann, am lucrat încă de la intrarea acestuia pe piață și am pus cărămidă cu cărămidă la temelia unui brand care a ajuns extrem de cunoscut. În momentul lansării, acest produs era complet necunoscut pentru consumatorul din România, oamenii nici nu știau cum să pronunțe numele Tnuva. În acest moment, produsul se găsește în frigiderul oricărei familii. Dorim să mulțumim celor de la Tnuva pentru o relație extrem de amiabilă și pentru o colaborare fructuoasă”, spune Bogdan Enoiu, General Manager McCann Erickson Group.
McCann Erickson a contribuit la construcția de la zero a brandului Tnuva, campania integrată de comunicare care a făcut cunoscut brandul Tnuva pentru consumatorii români a fost dezvoltată de companiile din grupul McCann Erickson, acoperind toate disciplinele de comunicare: media, PR, creație, la BTL și relația cu consumatorii.