McCann Bucuresti este cea mai premiata agentie din Romania
McCann Erickson a fost desemnata AGENCY NETWORK OF THE YEAR in cadrul Festivalului Golden Drum 2013, cel mai prestigios festival de Publicitate din Europa Centrala si de Est. De asemenea, McCann Bucuresti este cea mai premiata agentie din Romania in cadrul aceluiasi festival, cu un total de 8 premii: 1 Grand Prix, 1 Golden Drum si 6 Silver Drums.
Distinctia „Agency Network of the Year” este cea mai importanta distinctie din cadrul festivalului si este acordata retelei care a obtinut cel mai bun punctaj pentru campanile nominalizate si premiate. Anul acesta, McCann Erickson a obtinut 150 de puncte, castigand 2 Grand Prix, 5 Golden Drums, 11 Silver Drums si avand alte 14 nominalizari, pentru campanii din Romania, Cehia, Turcia, Israel, Finlanda, Slovacia si Estonia.
„Am mizat pe Inovație si integrare si asta ne-a diferențiat la Golden Drum. Am luat 75% din punctele din regiune din campanii digitale, iar pentru România procentul a fost 95%. Ma bucur sa vad McCann castigand categorii foarte dificile ca Mobile, Digital si Inovatie, cu campanii pentru clienții importanți ai agenției, cum ar fi Coca-Cola, KFC, Rom, Vodafone pentru România sau Turkish Airlines si Kredex in regiune”, a declarat Adrian Botan, VP Creative Excellence CEE.
"Sunt mandru ca atat de multe agentii din toata regiunea au contribuit la acest rezultat. De asemenea, este foarte important pentru noi ca premiile castigate nu sunt pentru o un singur brand, ci pentru un numar mare de clienti importanti ai retelei”, a declarat Richard Bonner-Davies, President, Central and Eastern Europe, McCann Worldgroup
Campaniile si premiile care au pozitionat agentia McCann Bucuresti in topul agentiilor romanesti la Golden Drum 2013:
- Grand Prix si Golden Drum pentru Campania „Bucharest not Budapest”, dezvoltata pentru ROM Autentic, in categoriille Digital (Single Channel) si Integrated communication campaigns (Multi Channel);
- Silver Drum pentru Campania „Live Tweets”, dezvoltata pentru Coca-Cola, in categoria Innovative Campaigns (Multi Channel);
- 2 Silver Drums pentru Campania „Bite to Win”, dezvoltata pentru KFC Romania, in categoriile Mobile Campaigns si Digital Campaigns (Multi Channel);
- Silver Drum pentru Campania „Portraits in Words”, dezvoltata pentru Bookfest, in categoria Direct Campaigns (Multi Cahnnel);
- Silver Drum pentru Campania „Share your Voice”, dezvoltata pentru Coca-Cola, in categoria Digital Campaigns (Multi Channel).
- Cele 8 premii castigate de agentia McCann Bucuresti in cadrul festivalului Golden Drum 2013 se adauga altor 3 premii importante, castigate la Festivalul de Publicitate Cannes Lions 2013, cu Campania „Digital Library”, dezvoltata pentru Vodafone Romania.
{mosloadposition user9}