Echipa de creație a McCann Erickson a dezvoltat campania de comunicare MasterCard@TIFF, cea de-a doua ediție în care compania MasterCard se alătură iubitorilor de film, pe întreaga perioadă a festivalul de la Cluj-Napoca, Transilvania International Film Festival (TIFF).
Campania de promovare a MasterCard@TIFF a constat în realizarea a două interviuri – cu Mircea Albulescu și Tamara Buciuceanu – în care cei doi mari actori ai scenei românești împărtășesc publicului momente „priceless” din cariera lor. Materialele au fost difuzate pe toată perioada festivalului, înainte de începerea filmelor din cadrul Zilelor Filmului Românesc.
O componentă importantă a campaniei de comunicare MasterCard@TIFF a constat și în dezvoltarea unei serii de „filmulețe fake” – materiale prost filmate, în mod intenționat – care încep în locul filmelor programate, cu scopul de a surprinde privitorul, de a citi o privire „de milioane” pe chipul acestuia. Mesajul din finalul filmulețelor, care nu sunt mai lungi de câteva minute, este “Gotcha! This is not the movie you came to see! The look on your faces: Priceless. MasterCard proudly presents the following movie”.
Filmulețele au fost regizate de Barna Nemeti, cu sprijinul Casei de Producție Griffon and Swans.
Participarea MasterCard la TIFF s-a concretizat și în brandarea a două dintre locațiile festivalului, precum și în pregatirea unor echipe de mimi care interpreteaza diverse scenete pe străzile Clujului.
„Filme valoroase, actori excepţionali, emoţie – toate acestea fac din TIFF un moment de nepreţuit pentru spectatorii săi. Suntem mândri că am reuşit să îmbogăţim atmosfera deosebită a festivalului cu surprizele pe care le-am pregătit atât în sălile de vizionare, cât şi în oraş. Ne dorim ca prezenţa noastră la TIFF să devină o constantă a fiecărei ediţii şi, aşa cum am făcut anul acesta, să reuşim să surprindem plăcut audienţa cu momente originale”, spune Ioana Gorgăneanu, Marketing Manager în cadrul MasterCard Europe.
Campania MasterCard@TIFF are, de asemenea, o componentă puternică de social media: a fost demarat un concurs pe Twitter, unde au fost invitați să facă recenzii toți cei care au văzut filme de la TIFF. Premiile constau tricouri si invitații la Gala de Premiere TIFF.
“Oamenii așteaptă TIFF-ul cu plăcere de fiecare dată. Ei știu că acolo pot vedea filme tari dar care nu merg pe mainstream, povești surprinzătoare și stiluri regizorale originale. De asemenea, și cele mai bune filme românești din anul curent rulează și sunt prezentate la TIFF. Cu această ocazie, Clujul e plin de turiști și iubitori ai filmelor. An de an, numărul filmelor crește, numărul vizitatorilor la fel, și odată cu ele cresc și așteptările publicului. Aici am vrut noi să aducem o contribuție, să facem experiența mai plăcută și memorabilă. De-aici s-a născut și idea de bază,
“Anul trecut ne-am făcut simțită prezența, iar de-acum încolo, MasterCard va fi cu siguranță unul din numele asociate an de an cu TIFF-ul, nu doar ca sponsor, ci și ca o amintire frumoasă”, a conchis Daniluc.
Echipa McCann care a contribuit la realizarea proiectului: Gabriela Alexandrescu – Group Account Director, Claudia Cristian – Senior Account Manger, Oana Uta – Senior Account Executive, Diana Ceausu – Strategic Planner, Andrei Daniluc – Copywriter, Ana Romila – Art Director.
Echipa MasterCard care a sustinut proiectul TIFF, pentru al doilea an la rând: Ioana Gorganeanu – Marketing Manager, Georgia Baltag – Assistant Marketing Manager.
{mosloadposition user10}