Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

McCann Erickson a castigat doua premii Effie pentru brandul Maggi

Agenția McCann Erickson a câștigat, joi seară, în cadrul Galei Premiilor Effie, două trofee Bronze Effie, ambele pentru campaniile Maggi, clientul Nestle România.

Primul trofeu a fost câștigat la categoria Food Products, unde McCann Erickson a înscris campania de lansare a noii rețete Maggi Secretul Gustului – “The taste of great memories”, în urma căreia cota de piață a produsului a crescut cu 18%, iar cota de awareness de brand, cu 30%.

Al doilea trofeu tot Bronze Effie, a fost câștigat la categoria Sustained Success, pentru povestea de succes a brandului Maggi în ultimii trei ani: 2007, 2008 și 2009, sub numele “Maggi Cooking with all your heart”. În acest interval, brandul Maggi a reușit să își crească cota de piață cu 15%, printr-o comunicare constant aspirațională, cota de brand awareness crescând cu 78%.

"În spatele rezultatelor fantastice pentru Maggi din ultimii ani se află foarte mulți oameni, dar cu siguranță fără pasiunea echipei McCann nu am fi ajuns până aici. Le mulțumim pentru idei, execuție, implicare și bună dispoziție. Munca noastră de zi cu zi nu are ca obiectiv câștigarea de premii, dar atunci când succesul Maggi – vizibil în cote de piață și indicatori de brand – este recunoscut și de industrie, în mod cert suntem foarte mândri", a spus Alina Dragomir, Senior Brand Manager Culinary Nestle România.

„Cele două premii au fost îndelung așteptate de către echipa  McCann & Nestle, deoarece Maggi este un brand pe care îl construim riguros și coerent de mai bine de șase ani, iar rezultatele sunt cu adevarat impresionante.  Faptul de a fi premiați de două ori în aceeași gală Effie este chiar special, într-o ediție în care juriul s-a arătat așa exigent cu premiile”, a spus Dana Constantin, Group Account Director, McCann Erickson.

Echipa care a lucrat pentru aceste proiecte din partea Nestle România este formată din Alina Dragomir, actualul Senior Brand Manager Culinary, Anca Beța – fostul Senior Brand Manager, și Stephen Watson – Marketing Director.
Din partea McCann Erickson, la aceste proiecte au lucrat: – Dana Constantin – Group Account Director, Aurelia Manasescu – Account Manager, Emilia Cap-Alb – Senior Account Executive, Raluca Iacob – Strategic Planner, Alexandru Dumitrescu – Deputy Creative Director, Adriana Pascan – Group Account Director, Adela Dan – Senior Copywriter, Ela Ciorita – Art Director, Roxana Cristea – Copywriter, Cătălin Păduretu – Art Director, Ilinca Nanoveanu – AV Producer și Tiberiu Munteanu – Head of AV Production.

Bucuresti, 14.06.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.