Parteneriatul debutează cu campania de comunicare “Lapte Înainte de Toate”
McCann Bucureşti este agenţia de comunicare pentru brandul tradiţional Albalact al companiei Albalact România – liderul pieței românești de lactate, cu o tradiţie de peste 40 de ani în această industrie.
Colaborarea dintre McCann și Albalact a debutat în luna octombrie a acestui an, cu noua campanie de imagine pentru brandul Albalact, care, începând de anul acesta are o nouă identitate vizuală menită să-l consolideze în segmentul tradiţional.
“Mă bucur că McCann lucrează din nou pe un brand din această categorie. Şi nu este orice categorie, este una dinamică, frumoasă şi autentică. În ultima perioadă McCann Bucureşti şi-a adăugat în portofoliu clienţi internaţionali, deci ne bucurăm cu atât mai mult să începem acum un parteneriat cu un client local, care comunică valori şi tradiţii locale, autentice. “Bun Venit” clientului Albalact în familia McCann şi sper să avem un parteneriat lung şi de succes”, a declarat Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Bucureşti.
Noua campanie de imagine Albalact “Lapte înainte de toate”, este un spectacol de sunet şi imagini în care laptele este eroul; un fel de odă pentru laptele care, prin grija şi iubirea oamenilor de la Albalact, se transformă în acele produse bune, inconfundabile, cu care am crescut: lapte bătut, unt sau smântână.
"Laptele e un dar pe care noi îl primim în fiecare zi de la natură. Şi asta ne obligă să-l păstrăm curat şi să-l lăsăm să-şi facă singur treaba, aşa cum se întâmplă de veacuri. Pentru că în momentul în care îl laşi să lucreze, el face, de fapt, spectacol. De la lapte, la smantână sau de la lapte, la unt, totul se întâmplă atât de natural încât noi, oamenii, nu trebuie decât să-l rânduim cu drag pe mesele românilor”, declară Valentin Lică, Copywriter McCann Bucureşti.
“Albalact este cea mai veche marcă a companiei Albalact. Gustul bun al laptelui proaspăt, consistenţa şi calitatea constantă, au transformat smântâna şi untul Albalact în preferatele românilor. Anul acesta, am adus brand-ului Albalact o nouă identitate vizuală şi o platformă nouă de comunicare, care subliniază atât aprecierea noastră pentru valorile româneşti şi pentru gusturile vechi, cât şi importanţa pe care o dăm laptelui din care preparăm produsele noastre. Pentru că noi, la Albalact, oferim tot ce-i mai bun din lapte!”, spune Liliana Negrescu, Senior Brand Manager Albalact
Noua campanie este comunicată la TV, in-store şi în social media până în vara anului 2016.
Spoturile TV au fost filmate la Bucureşti şi Milano, cu sprijinul Caselor de Producţie Studio Set şi Ardaco Tabletop şi pot fi vizionate mai jos:
Regizor: Damian Groves.
Coloana sonoră: George Enescu, Rapsodia Română I.
Foto: Greenmind Studio.
Echipa McCann Bucureşti:
Cătălin Dobre – Executive Creative Director
Alexandru Dumitrescu – Executive Creative Director
Valentin Lică – Copywriter
Robert Şopârlache – Art Director
Arpad Rezi – Art Director
Roberta Schuster – Designer
Gabriela Alexandrescu – Group Account Director
Beatrice Iftimi – Chief Growth Officer
Diana Ceauşu – Head of Strategy
Mădălina Bozeanu – Strategic Planner
Mihaela Vasilescu – Account Manager
Oana Grigore – Senior Account Executive
Echipa ALBALACT România:
Stephane Batoux – Director General
Cristina Miclea – Director Marketing
Liliana Negrescu – Senior Brand Manager
Ioan Ungur – National Trade Marketing Manager
Iulia Doru – Trade Marketing Specialist