Campania câştigătoare: „Ghiţa Ciobanul”, dezvoltată pentru Vodafone România
Pentru al doilea an consecutiv, McCann Bucureşti si Vodafone România câştigă aur, argint şi bronz la Festivalul de publicitate Eurobest, cel mai important festival european de publicitate.
Cele 3 premii câştigate la aceasta ediţie a festivalului Eurobest se adaugă altor 5 premii internaţionale câştigate de Campania „Ghiţa Ciobanul” în anul 2014: Bronze Lion la Cannes Lions 2014; Grand Prix şi 4 trofee de aur la festivalul Golden Drum 2014. De asemenea, tot în 2014, aceeaşi campanie câştiga trofeul Grand Effie la festivalul local de eficienţă Effie 2014.
Premiile caştigate la festivalul Eurobest sunt: Gold Award la Categoria PR; Silver Award la Categoria Media şi Bronze Award la Categoria Integrated.
“Ne onorează premiile obţinute la ediţia din acest an a festivalului Eurobest, cu atât mai mult cu cât campania „Ghiţă Ciobanul” a fost premiată la numeroase festivaluri internaţionale în ultimul an. Cele trei distincţii de la Eurobest ne confirmă că poveştile pe care le spunem sunt relevante şi autentice, nu doar pe plan local. Campania “Ghiţă Ciobanul” a avut rezultate impresionante: în doar o lună de la lansare, Ghiţă era unul dintre cele mai populare personaje în social media, reuşind să ajungă în Top 3 celebrităţi în România, pe Facebook, iar vânzările de smartphones în magazinele Vodafone le-au depăşit, în premieră, pe cele de feature phones”, a declarat Laura Barbu, Director, Brand & Marketing Comm, Consumer Business Unit, Vodafone Romania.
„Premiile mari sunt întotdeauna plăcute. Dar premiile mari luate de campanii mari sunt şi mai importante. Ele inspiră creativii să piardă nopţile pentru campaniile de zi cu zi, pentru clienţii mari, pentru briefurile importante. Ne bucurăm că Ghiţa îşi continuă cariera la festivaluri şi câştigă la Eurobest metale de toate culorile.
Felicitări tuturor românilor care au caştigat premii la Eurobest. Prezenţa noastră pe scenă, în fiecare an, ne păstrează în topul ţărilor creative din Europa”, a declarat Cătălin Dobre, Executive Creative Director McCann Bucureşti.
La nivel de reţea, McCann Worldgroup a câştigat 2 Grand Prix (campania „Pay Per Laugh”, dezvoltată de The Cyranos McCann Spania), 4 premii de aur (campania Ţghiţă Ciobanul şi campania „Pay Per Laugh”), 7 premii de argint, 8 premii de bronz şi alte 21 de nominalizări. Aceste distincţii au plasat McCann Worldgroup pe locul al-3-lea în topul celor mai premiate reţele la Festivalul Eurobest.
{mosloadposition user9}