Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mazda prezinta in premiera noua MX-5

Mazda

• A patra generaţie a roadsterului a fost prezentată presei la hubul din Barcelona
• Cel mai nou model integrează limbajul de design KODO şi Tehnologiile SKYACTIV

Mazda a dezvăluit în această dimineaţă noua generaţie Mazda MX-5 în Barcelona şi simultan în întreaga lume prin două evenimente similare în Japonia şi Statele Unite. A patra generaţie, care prezintă o adaptare specială a limbajului de design KODO – Sufletul Mişcării, a fost foarte bine primită de cei 250 de invitaţi din presă. Modelul va fi disponibil la vânzare în Europa în 2015.

Noua MX-5 este dotată cu Tehnologiile SKYACTIV, inclusiv motorizările speciale pe benzină SKYACTIV-G şi prima versiune cu tracţiune spate a şasiului SKYACTIV. Cântărind cu 100 kg mai puţin decât modelul actual şi cu cel mai mic centru de greutate din toată gama, noua ediţie a roadster-ului emblemă Mazda intensifică răspunsul oferit şoferului şi agilitatea specifice Jinba Ittai, conceptul care simbolizează „legătura dintre cal şi călăreţ”, esenţa plăcerii de a conduce un MX-5.

Strategia de reducere a greutăţii, poziţionează MX-5 la un nivel comparabil cu modelul original ce a revitalizat şi revoluţionat în 1989 piaţa maşinilor sport, uşoare şi accesibile. Mai mult de 947.000 de unităţi au fost produse în ultimii 25 de ani, iar MX-5 deţine recordul Guinness World Records pentru cea mai vândută maşină sport cu două locuri.

“Seria de succese Mazda are la bază noile modele foarte apreciate, iar noua MX-5, va alimenta şi mai mult motorul care generează creştere”, a declarat Jeff Guyton, Preşedinte şi CEO Mazda Motor Europe. „Construită pentru plăcerea de a conduce, această maşină subliniază esenţa Mazda. Cu siguranţă va oferi brandului nostru un impuls suplimentar.”

“Long live the roadster” este motto-ul acţiunii, ce a marcat în acelaşi timp debutul Mazda Space, noul centru european de evenimente din Barcelona. Prezentarea a fost transmisă live pe website-ul dedicat aniversării de 25 de ani MX-5 şi poate fi urmărit la: www.mazda.com/stories/craftmanship/mx-5/mx-5_25th/thanksday. Invitaţii şi-au exprimat părerile despre noul spaţiu de evenimente şi despre noul model Mazda pe Twitter şi Facebook folosind hashtag-urile #mazdaspace, #longlivetheroadster şi #MX5.

Bucuresti, 04.09.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.