• A patra generaţie a roadsterului a fost prezentată presei la hubul din Barcelona
• Cel mai nou model integrează limbajul de design KODO şi Tehnologiile SKYACTIV
Mazda a dezvăluit în această dimineaţă noua generaţie Mazda MX-5 în Barcelona şi simultan în întreaga lume prin două evenimente similare în Japonia şi Statele Unite. A patra generaţie, care prezintă o adaptare specială a limbajului de design KODO – Sufletul Mişcării, a fost foarte bine primită de cei 250 de invitaţi din presă. Modelul va fi disponibil la vânzare în Europa în 2015.
Noua MX-5 este dotată cu Tehnologiile SKYACTIV, inclusiv motorizările speciale pe benzină SKYACTIV-G şi prima versiune cu tracţiune spate a şasiului SKYACTIV. Cântărind cu 100 kg mai puţin decât modelul actual şi cu cel mai mic centru de greutate din toată gama, noua ediţie a roadster-ului emblemă Mazda intensifică răspunsul oferit şoferului şi agilitatea specifice Jinba Ittai, conceptul care simbolizează „legătura dintre cal şi călăreţ”, esenţa plăcerii de a conduce un MX-5.
Strategia de reducere a greutăţii, poziţionează MX-5 la un nivel comparabil cu modelul original ce a revitalizat şi revoluţionat în 1989 piaţa maşinilor sport, uşoare şi accesibile. Mai mult de 947.000 de unităţi au fost produse în ultimii 25 de ani, iar MX-5 deţine recordul Guinness World Records pentru cea mai vândută maşină sport cu două locuri.
“Seria de succese Mazda are la bază noile modele foarte apreciate, iar noua MX-5, va alimenta şi mai mult motorul care generează creştere”, a declarat Jeff Guyton, Preşedinte şi CEO Mazda Motor Europe. „Construită pentru plăcerea de a conduce, această maşină subliniază esenţa Mazda. Cu siguranţă va oferi brandului nostru un impuls suplimentar.”
“Long live the roadster” este motto-ul acţiunii, ce a marcat în acelaşi timp debutul Mazda Space, noul centru european de evenimente din Barcelona. Prezentarea a fost transmisă live pe website-ul dedicat aniversării de 25 de ani MX-5 şi poate fi urmărit la: www.mazda.com/stories/craftmanship/mx-5/mx-5_25th/thanksday. Invitaţii şi-au exprimat părerile despre noul spaţiu de evenimente şi despre noul model Mazda pe Twitter şi Facebook folosind hashtag-urile #mazdaspace, #longlivetheroadster şi #MX5.