• Compania a comercializat cu 42% mai multe autovehicule în primele 10 luni faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut
• SUV-ul CX-5 este în continuare cel mai bine vândut model Mazda în România
Vânzările Mazda în România continuă să crească într-un ritm rapid, înscriindu-se în trendul obţinut de companie şi pe plan internaţional.
Astfel, în intervalul ianuarie-octombrie 2014 vânzările Mazda în România au totalizat 669 de unităţi, în creştere cu 42% faţă de aceeaşi perioadă din 2013. Doar în luna octombrie volumul vânzărilor a fost de 84 de unităţi.
Cel mai bine vândut model din primele 10 luni este Mazda CX-5, cu 288 de unităţi şi o creştere cu 48% comparativ cu anul anterior. Topul celor mai căutate modele ale companiei pe plan local este completat de Mazda3 şi Mazda6, care au înregistrat volume mai mari cu 56%, respectiv 26%. CX-5 a fost preferat de clienţii Mazda şi dacă ne raportăm doar la luna octombrie, cu 38 de unităţi vândute, reprezentând 45% din vânzările companiei.