“Mazda6 – now that’s Zoom-Zoom!” este mesajul campaniei de primavara recent lansate de Mazda, care se va derula in perioada 12 martie -31 mai, atat pe suport TV, cat si in presa scrisa.
“Zoom-Zoom” inseamna sportivitate, rafinament si performanta, insa Mazda adauga in aceast anotimp un nou atribut acestui concept – pretul scazut. Astfel, pe toata durata campaniei, modelul Mazda6 beneficiaza de o reducere de 1.700 de Euro, putand fi achizitionat la un pret de 16.626 Euro (pret cu toate taxele incluse).
Spotul TV, realizat in varianta de 20”, prezinta Mazda6 ca pe o masina puternica si sportiva, capabila sa isi conduca soferul la timp, exact acolo unde are nevoie. Spotul este difuzat de Pro TV, Antena 3 si Prima TV, atat in cadrul emisiunilor auto, cat si in timpul principalelor jurnale de stiri, emisiuni de divertisment si talk-show-uri.
Campania Mazda este sustinuta si prin machete inserate in publicatii auto specializate, precum si in editia de Bucuresti a principalelor cotidiane. De asemenenea, machetele sunt publicate in presa locala din Focsani, Constanta, Timisoara si Cluj – zonele din tara acoperite pana in prezent de catre distribuitorii Mazda
“Mazda6 este un model destinat celor care doresc sa conduca o masina cu performante impresionante, dar si cu un design atractiv, specific brand-ului Mazda. Este un autoturism ce exprima rafinamentul si sportivitatea generatiei “Zoom-Zoom”, care poate fi achizitionat acum la un pret mai mic cu 1.700 Euro”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda pentru Romania.
Campania Mazda este implementata in Romania de catre agentia de publicitate Scala JWT Romania, sucursala locala a agentiei internationale JWT.
Dealeri Mazda: Mega Motors (Bucuresti), BDT – Business Development Team (Bucuresti), Arian Motors (Bucuresti), Auto Xedos (Focsani), S.C. Premium Auto (Constanta), Auto Cardo (Timisoara), Autosincron (Cluj)
{mosloadposition user10}