Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mazda isi consolideaza echipa de design cu un nou director de creatie

Mazda

· Kevin Rice revine la Mazda după 13 ani petrecuţi în cadrul BMW
· Accentul principal al echipei de design va fi construit pe succesul designului Mazda KODO

Mazda îşi consolidează echipa europeană de design prin numirea lui Kevin Rice în poziţia de director de creaţie. Începând cu 1 octombrie, profesionistul de 49 de ani va conduce procesul european de design şi se va concentra pe dezvoltarea în continuare a limbajului de design „KODO – Sufletul mişcării”, ce a adus Mazda numeroase premii.

Această numire marchează întoarcerea lui Rice în cadrul Centrului de Cercetare şi Dezvoltare Mazda din Oberursel, Germania. Ca senior designer în perioada 1995-2000, Rice a contribuit la mai multe propuneri ale viitoarelor modele Mazda, inclusiv RX-8 şi la dezvoltarea modelului „Neospace”, expus în 1999 la Salonul Auto de la Frankfurt. Ulterior Rice a petrecut 13 ani în cadrul BMW unde a fost responsabil de dezvoltarea în partea exterioară a mai multor modele inclusiv seriile 3 şi 4.

Rice, de orgine britanică, a studiat Designul Transporturilor în cadrul Universităţii Coventry şi anterior venirii sale la Mazda în 1995 şi-a dezvoltat talentul în cadrul Italdesign din Italia şi Opel în Germania.

„Suntem încântaţi să-i urăm din nou bun venit lui Kevin. Nu este un necunoscut faţă de brandul Mazda, iar experienţa sa la BMW adaugă o dimensiune în plus ce se va transfera către toate activităţile europene de design”, a declarat Peter Birtwhistle, Chief Designer, Mazda Research Europe. „Este într-adevăr talentul de care avem nevoie pentru a conduce Mazda spre un viitor de succes”.

„Sunt foarte încântat să fac parte dintr-o familie orientată de o abordare ce sfidează convenţiile în proiectarea şi construirea maşinilor pe care şoferii şi le doresc”, a declarat Rice. ”Mi-am setat o provocare personală de a întări avantajul competitiv al modelelor inspirate din limbajul KODO şi de a construi brandul Mazda pornind de la acest moment prielnic”.

Bucuresti, 29.10.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.