• Mazda MX-5 câştigă la categoria Exterior Volume Brand. Modelul a strâns până în prezent mai mult de 70 de distincţii
• Mazda RX-VISION, prototipul sport cu motor rotativ, declarat învingător la categoria Concept
• Ceremonia de decernare va avea loc pe 29 septembrie, la Paris
Mazda va pleca acasă cu încă două premii obţinute la competiţia Automotive Brand: unul pentru categoria Exterior Volume Brand pentru Mazda MX-5 şi celălalt pentru Mazda RX-Vision la categoria Concepte. Premiile vor fi decernate la Paris, pe 29 septembrie 2016, la Maison des Polytechniciens.
Două motive în plus de mândrie pentru mult aclamatul KODO – Sufletul mişcării, tema de design a modelelor actuale. În mai puţin un an de la lansarea sa pe piaţa, cea de-a patra generaţie MX-5 a câştigat deja mai mult de 70 de premii, inclusiv “Maşina Anului în lume 2016” şi “Maşina cu cel mai bun Design din lume”. Mazda a creat un roadster perfect proporţionat care combină aspectul agresiv KODO cu liniile fluide, într-un ansamblu ce pare că topeşte limitele dintre interior şi exterior. Rezultatul este o reprezentare inspirată a modului foarte distractiv de condus al maşinii. Pe scurt, o adevărată capodoperă.
RX-Vision a uimit, de asemenea, juriul competiției cu garda sa la sol joasă unică, care reflectă tradiția Mazda a motorului frontal și tracțiunea pe spate a autovehiculelor sport. Evitând elemente precum ar fi liniile caracteristice, formele RX-Vision radiază mișcarea cu o abordare distinctă a filosofiei KODO. Conceptul de motor electric rotativ a plăcut privitorilor încă de la lansarea sa la Tokyo Motor Show anul trecut, în noiembrie, câștigând premiul pentru “Cea mai frumoasă mașină concept a anului” la cea de 31-a ediție a Festivalului Internațional de Automobile de la Paris, în ianuarie și apoi premiul “Maşina cu cel mai bun Design din lume 2016” la categoria Concept Car în luna iunie la Torino.
Inițiat de Consiliul German pentru Design, Automotive Brand Contest premiază produsele și comunicarea de design remarcabile, fiind singurul concurs de design neutru și internațional pentru mărcile de automobile. Creat ca fundație în 1953, Consiliul este unul dintre cele mai importante centre pentru competență în design din lume. Premiile de anul acesta sunt pentru 14 categorii obișnuite, precum și pentru patru categorii speciale, cu câștigătorii selectați de un juriu format din mass-media și experți în comunicare și design. Criteriile includ integrarea în filosofia de brand, originalitatea și inovaţii la nivel de design de brand, dar și funcționalitatea și longevitatea. Mazda a obținut trei premii anul trecut, inclusiv premiul pentru “Echipa Anului” pentru divizia de design a companiei.