Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Maximilian Günther încheie al doilea pentru BMW i Andretti Motorsport la Marrakesh

Marrakesh (MAR), 29th February 2020. Marrakesh E-Prix, BMW i Andretti Motorsport, 2nd place driver in the race Maximilian Gunther (GER) No. 28 BMW iFE.20

Bucureşti/Marrakesh. Maximilian Günther (Germania) a avut o evoluţie tactică foarte bună în Marrakesh E-Prix (Maroc) şi a încheiat pe locul al doilea în cea de-a cincea etapă din această stagiune a Campionatului FIA Formula E ABB. A fost a doua clasare în Top 3 pentru Günther alături de BMW i Andretti Motorsport, după ce pilotul #28 BMW iFE.20 a câştigat la Santiago (Chile).

El urcă pe locul al patrulea în clasamentul piloţilor, chiar în urma coechipierului Alexander Sims (Marea Britanie). Şi Sims a reuşit o cursă impresionantă, dar în cele din urmă a fost obligat să abandoneze de pe locul al cincilea chiar înainte de final. Momentan, BMW i Andretti Motorsport ocupă locul secund în clasamentul echipelor, cu 90 de puncte.

Günther a plecat de pe locul al doilea al grilei ca urmare a unei evoluţii solide în calificări. El a stabilit cel mai bun timp în sesiunea obişnuită a calificărilor, ceea ce i-a adus un punct în clasamentul piloţilor. În Super Pole, el a fost învins doar de António Félix da Costa (Portugalia, DS Techeetah), care a fost mai rapid cu 0,069 secunde. Günther a petrecut cea mai mare parte a fazei iniţiale a cursei, în care eficienţa şi gestiunea energiei au jucat un rol important, în disputa pentru şefia întrecerii.

Cel care avea că câştige cursa, Félix da Costa, s-a distanţat în ultima parte a întrecerii, în timp ce Günther a fost implicat într-o dispută spectaculoasă pentru locul al doilea cu Jean-Éric Vergne (Franţa, DS Techeetah). Günther a reuşit manevra de depăşire decisivă în ultimul tur.

Marrakesh (MAR), 29th February 2020. Marrakesh E-Prix, BMW i Andretti Motorsport, 2nd place driver in the race Maximilian Gunther (GER) No. 28 BMW iFE.20

Sims a luat startul de pe locul al optulea şi s-a concentrat pe economisirea unei cantităţi cât mai mari de energie în prima jumătate a cursei. Această strategie a dat roade în partea secundă când, la fel cum a făcut şi la Mexico City (Mexic), Sims a început să recupereze locuri în pluton, până pe poziţia a cincea.

Cu puţin înainte de final, un acroşaj cu Edoardo Mortara (Italia, Venturi) a a dus la ruperea unui braţ de la monopostul #27 BMW iFE.20. Sims a fost obligat să abandoneze în chiar ultimul tur.

Reacţii după Marrakesh E-Prix

Jens Marquardt (directorul BMW Group Motorsport): “Felicitări lui Maximilian Günther pentru cel de-al doilea podium din scurta lui carieră ca pilot BMW i Andretti Motorsport. BMW iFE.20 a făcut o impresie bună de-a lungul întregului weekend de la Marrakesh. Povestea s-a repetat şi în cursă. Maximilian şi echipa au avut o evoluţie tactică foarte matură, a folosit bine eficienţa trenului de rulare BMW i, iar locul secund este foarte meritat.
Duelul cu Jean-Éric Vergne din partea finală a fost deosebit! Din păcate, maşina lui Alexander Sims a suferit o problemă tehnică după contactul cu Edoardo Mortara, iar totul a fost chiar înainte de final. La acel moment era al cincilea după o cursă inteligentă. Este păcat că nu a obţinut câteva puncte. După cinci curse, recordul nostru pentru acest an este unul pozitiv. Felicitări lui António Félix da Costa pentru victorie!!

Maximilian Günther (#28 BMW iFE.20, calificări: locul 2, cursă: locul 2): “Sunt foarte fericit pentru locul al doilea. Astăzi a fost despre gestionarea inteligentă a cursei. În prima jumătate a cursei, am fost capabil să-l urmăresc pe António pentru prima poziţie. În cele din urmă, el a fost ceva mai bun decât mine. Îl felicit pentru victorie.
Apoi am avut duelul cu Jean-Éric spre finalul cursei, în care, din fericire, am avut de câştigat graţie unei manevre de depăşire efectuată târziu.”

Flota BMW i

BMW i este “Official Vehicle Partner” al Campionatului FIA Formula E ABB în Sezonul 6. Liderii flotei BMW i sunt două modele: BMW i8 Roadster Safety Car, care a fost modificat special pentru utilizare pe circuit, şi BMW i8 Coupé Safety Car. Flota BMW i include BMW i3s în rol de “Maşină a Directorului de Cursă” (Race Director Car) şi BMW 530e în rol de “Maşină Medicală” (Medical Car).

Clasamente după etapa 5/14

Piloţi: 1. António Félix da Costa 67p; 2. Mitch Evans 56p; 3. Alexander Sims 46p; 4. Maximilian Günther 44p; 5. Lucas di Grassi 38p; 6. Stoffel Vandoorne 38p; 7. Edoardo Mortara 32p; 8. Jean-Éric Vergne 31p; 8. Oliver Rowland 30p; 10. Sam Bird 29p; 11. Sébastien Buemi 27p; 12. André Lotterer 25p; 13. Nyck de Vries 18p; 14. Pascal Wehrlein 14p; 15. Robin Frijns 10p; 16. James Calado 10p; 17. Daniel Abt 8p; 18. Jérôme d’Ambrosio 3p; 19. Felipe Massa 2p; 20. Brandon Hartley 2p.

Echipe: 1. DS Techeetah 98p; 2. BMW i Andretti Motorsport 90p; 3. Panasonic Jaguar Racing 66p; 4. Nissan e.Dams 57p; 5. Mercedes-Benz EQ Formula E Team 56p; 6. Audi Sport Abt Schaeffler 46p; 7. Envision Virgin Racing 39p; 8. RoKit Venturi Racing 34p; 9. TAG Heuer Porsche Formula E Team 25p; 10. Mahindra Racing 17p; 11. Geox Dragon 2p.

Ce urmează

Următoarea etapă din Sezonul 6 al Campionatului FIA Formula E ABB va avea loc la 4 aprilie 2020, la Roma (Italia).

Unde se vede Formula E

Sezonul 2019/2020 al Campionatului FIA Formula E ABB este transmis în România pe canalul pan-european Eurosport şi prin intermediul platformei Eurosport Player.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.