pentru Aspacardin
Lowe & Partners și Medic One au dezvoltat cea mai recentă campanie de comunicare pentru Aspacardin, produs adjuvant utilizat în tratamentul aritmiilor, aflat în portofoliul Terapia Ranbaxy.
Brieful primit de agenție a fost acela de a propune un concept de comunicare proaspăt și diferit pentru Aspacardin. Ideea campaniei a pornit de la faptul că, în România, tratamentul preventiv pentru aritmii este departe de a fi un reflex.
“Deși fiecare dintre noi are măcar o dată în viață un episod de palpitații, foarte puțini se gândesc că aceste simptome pot fi prevenite. Nu numai oamenii în vârstă se confruntă cu ele, ci și tinerii, cu un stil de viață activ, care suferă de stres, încercând să jongleze între viața profesională și cea personală. Ne-am dorit prin această campanie să ne adresăm în egala măsură celor două categorii. Iar echipa de creație de la Lowe ne-a ajutat să găsim un mod de comunicare simpatic, amuzant, adică relevant pentru ei.”, spune Oana Voinescu – Product Manager Terapia Ranbaxy.
Campania este comunicată prin spot TV și materiale pentru pacienți și pentru medici. “Medicamentele impun foarte multe restricții în comunicare, de aceea o reclamă la medicamente este mereu o provocare pentru un creativ. Mai ales atunci când vrei să ieși puțin din tiparul clasic. Asta ne-am dorit și noi, să fim puțin altfel, să aducem puțină culoare, puțină relaxare în aglomerația de reclame la pastile și unguente.”, spune Corina Șofariu, Account Director Medic One.
Ideea spotului gândit de echipa de creație Lowe&Partners pornește de la insight-ul că femeile sunt cele procupate de sănătatea lor și a familiei lor, în special când vine vorba de afecțiuni de inimă. Atât de preocupate încât fac tot ce pot ca să-i menajeze pe cei dragi.
“Aspacardin este un medicament pentru palpitații, imaginația te poate duce destul de departe când vine vorba despre asta. Secretul este să găsești echilibrul între amuzant și relevant, între entertainment, dacă vreți, și puterea de a sintetiza și de a transmite o informație clară. Ne-au venit multe idei năstrușnice pe această temă, unele de care ne-am îndrăgostit, însă a trebuit să alegem pe cea care transmitea cel mai curat mesajul nostru. Mâțzisor și Pufuleț, personajele principale ale spotului sunt inspirate din viața reală.”, spune Marina Cordun, Copywriter Lowe&Partners.
Echipa care a contribuit la realizarea campaniei este formată din:
– Oana Voinescu – Product Manager; Claudia Firez – Director Marketing din partea Terapia Ranbaxy;
Răzvan Dumitrescu –Strategy Director, Marina Cordun – Copywriter, Claudia Pascu – Art Director, Mihai Fetcu – Creative Director, Corina Șofariu – Account Director, Oana Șerban – Account Director, din partea Lowe & Partners și Medic One.