De curand pe micile ecrane a debutat campania „Regula lui Unu” dezvoltata de Mather Communications pentru noul produs de creditare al Piraeus Bank Romania, ce se adreseaza persoanelor fizice care doresc atat refinantarea altor imprumuturi cat si obtinerea unor sume suplimentare fata de creditul initial. Prin intermediul noului produs clientii pot refinanta orice tip de credit, fie ca este vorba despre credite de consum sau de credite ipotecare/mobiliare.
Campania de comunicare a demarat pe 6 decembrie, folosind canale TV, online si in-store communication. Conceptul creativ al campaniei a fost declinat in 3 executii cu durate cuprinse intre 30 si 37 secunde. Spoturile dramatizeaza intr-un mod surprinzator beneficiile produsului si ies in evidenta prin umor si atitudine pozitiva.
„Conceptul campaniei porneste de la specificul produsului: e mai usor cu Unu in loc de mai multe credite. Creditul de refinantare Piraeus Bank iti face viata mai usoara, pentru ca te descurci mai bine cu un singur credit, o singura plata lunara, o singura grija financiara. Pe scurt, cind alegi Creditul nostru, e ca si cum ai aplica Regula lui Unu pentru a-ti simplifica viata. Si atunci de ce am facut mai multe spoturi in loc de unul singur? De-aia. In fond, e o singura campanie.” – spune Ciprian Tudor, Creative Director Mather Communications
Prima campanie realizata de Piraeus Bank cu Mather Communications a luat nastere sub auspicii faste, intr-o locatie rezidentiala din Bucuresti, filmarea tuturor spoturilor durand mai putin de 8 ore. Asta si gratie actorilor, Ioana Flora si Radu Banzaru, care s-au inteles perfect cu regizorul Radu Jude. Evident, au fost si situatii amuzante, de pilda atunci cind Ioana Flora a trebuit sa muste din aproximativ 30 de mere pina a iesit scena. Plus ca Ghita, catelul din spot, latra nedumerit la mingile de ping pong care zburau prin aer.
„Cred ca este una dintre cele mai reusite campanii pe care banca le-a derulat pana acum. Asta datorita modului in care conceptul creativ reuseste sa transmita beneficiul produsului, la care se adauga umorul de calitate si contributia unor actori talentati. Nu in ultimul rand, am avut de comunicat un produs bancar foarte bun. Am lucrat cu o echipa de profesionisti care au inteles perfect brief-ul. Este prima campanie TV dezvoltata impreuna cu Mather si ne bucuram sa descoperim in ei consultanti a caror experienta si pasiune nu vor putea aduce decat lucruri bune.” a declarat Carmen Oprisescu, Marketing Manager Piraeus Bank Romania
Echipa Mather care a realizat acest proiect este formata din Ciprian Tudor – Creative Director Mather Communications, Donald Simionoiu – Senior Art Director, Alexandra Murray – Business Unit Director , Loredana Caradimu – Business Unit Director, Daniela Ioan – Account Director, Oana Boghici – AV Producer, alaturi de echipa Piraeus Bank compusa din Eleni Skoura – Retail Business Director, Carmen Oprisescu – Marketing Manager, Loredana Serghie – Advertising Coordinator, Roxana Halmageanu – Head of Product Development si Madalina Nistor – Press Office Manager.
Filmarile spoturilor au fost realizate de casa de productie Abis Studios.