Incepând cu luna iunie, Mather Communications este prezentă pe piaţa românească de publicitate şi ofera clienţilor din România servicii de comunicare integrata. Infiintată în cadrul grupului de companii Ogilvy, noua divizie de business este condusă de Alexandra Murray – Business Unit Director Mather Communications- şi de Ciprian Tudor- Creative Director Mather Communications.
În viziunea Mather Communications, succesul unei companii este dat de conexiunea puternică dintre mărci şi oameni – fie ei consumatori, clienţi sau publicul larg. Pentru a forma această legatură nu există reţete, ci doar o echipă cu experientă în industria de maketing şi publicitate, pregatită să gandească liber şi să creeze idei care au impact. Noua abordare este orientată catre rezultate, nu către canale de comunicare, echipa având ca scop găsirea unor solutii de comunicare pentru provocarile fiecarei mărci şi obtinerea de rezultate la nivelul businessului. „Asa cum succesul unei mărci este dat de legătura profundă cu publicul sau, succesul unei agentii de comunicare este dat de cunoasterea şi întelegerea cu adevărat a partenerilor săi. Mather Communications îşi propune să construiască un parteneriat real cu clienţii sai în care să primeze interesul pentru dezvoltarea şi succesul mărcii.” a declarat Alexandra Murray, Business Unit Director Mather Communications.
Noua divizie s-a format în timp, ca răspuns la necesitatea pieţei de a aborda comunicarea într-un mod diferit şi de a construi mărci puternice. S-a format astfel o echipă care timp de doi ani a lucrat împreună şi care deţine astăzi un numar important de clienţi, printre care Friesland (brandul Milli), Avon Romania, Eureko, Zentiva, Flanco şi Perla Covasnei.
„Clienţii au venit atrasi de valoarea fiecaruia dintre membrii echipei, dar mai presus de orice de sentimentul că vor avea parte de un tratament preferenţial dat de o echipă bine închegată şi care lucrează cu pasiune pentru fiecare proiect în parte. Astăzi ne putem mândri cu un grup de clienţi stabili şi puternici, internaţionali şi locali, pentru care lucrăm cu cea mai mare pasiune, fiecare dintre ei fiind cel mai important client al nostru.” a adăugat Alexandra Murray, Business Unit Director Mather Communications.
„În acest moment, echipa Mather Communications reprezintă una dintre cele mai eficiente formule de lucru pe care le-am experimentat în cei 12 ani pe care îi am in advertising. Şi, cu siguranţă, este vorba despre o echipă care funcţionează eficient în virtutea calităţii individuale a oamenilor şi a pasiunii lor pentru lucrul bine făcut. Este un privilegiu să lucrezi într-o echipă concentrată şi unită de un entuziasm inaugural propriu oricărui „fresh start” în business, dar în acelasi timp să ai şi sentimentul apartenenţei la un grup de comunicare extrem de solid, cu rădăcini puternice în piata de publicitate şi cu o tinută ireprosabilă în afaceri. Probabil că această energie s-a transmis nu doar oamenilor pe care Alex şi cu mine i-am adus in echipă, ci şi clienţilor care au venit natural să lucreze cu noi.” – spune Ciprian Tudor, Creative Director Mather Communications.
{mosloadposition user10}