Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Măsuri de actualizare a modelelor BMW din vara 2016. Preţuri pentru gama BMW

Premieră mondială a celui mai puternic motor diesel BMW din istorie la noile BMW 750d xDrive şi BMW 750Ld xDrive – sedanurile de lux BMW Seria 7 disponibile şi ca modele BMW iPerformance cu tehnologie hybrid plug-in – motoare suplimentare de ultimă generaţie, pe benzină, pentru BMW Seria 1 şi BMW Seria 2 – modele BMW M Performance ale gamelor BMW Seria 1 şi BMW Seria 2 cu motor nou cu şase cilindri dispuşi în linie, mai puternic şi mai eficient – dotări caracteristice de design pentru toate modelele BMW iPerformance – dotări opţionale: telefonie cu încărcare wireless.

BMW Group are trei actualizări a gamei de modele prin care introduce noi sisteme, tehnologii şi motorizări şi vine cu o actualizare de preţuri. Găsiţi mai jos detaliile valabile începând cu luna iulie.

Prin premiera mondială a celui mai puternic motor diesel folosit vreodată la un automobil BMW de serie şi prin introducerea a trei modele BMW iPerformance, portofoliul de sisteme de propulsie disponibil pentru BMW Seria 7 se extinde din vara anului 2016 cu alte premiere mondiale. În acelaşi timp, BMW Seria 1 şi BMW Seria 2 vor dispune, în premieră, de motoare pe benzină suplimentare, provenite din cea mai nouă generaţie de propulsoare a BMW Group. Acestea includ un motor cu şase cilindri dispuşi în linie, mai puternic şi mai eficient, pentru modelele BMW M Performance: BMW M140i cu 3 uşi, BMW M140i cu 5 uşi, BMW M240i Coupé şi BMW M240i Cabriolet.

Asemenea sistemului hybrid plug-in ce propulsează sedanurile de lux BMW Seria 7, cele trei modele BMW iPerformance suplimentare vor putea fi recunoscute în viitor prin particularităţile de design exterior. Printre inovaţiile ce vor fi disponibile din iulie 2016 se numără şi hotspot WLAN pentru game suplimentare. Mai mult, în combinaţie cu sistemul de navigaţie Professional – echipare opţională -, sistemul de control iDrive dispune acum de o nouă afişare a meniului, cu pictograme, pentru BMW Seria 1, BMW Seria 2 Coupé şi BMW Seria 2 Cabriolet, dar şi modele din gamele BMW Seria 3 şi BMW Seria 4.

BMW Seria 7: nou motor diesel de înaltă performanţă şi trei modele BMW iPerformance

Prin introducerea celor mai recente inovaţii din domeniul tehnologiei de propulsie cu începere din vara 2016, BMW Seria 7 oferă un nou etalon de dinamică şi eficienţă în segmentul sedanurilor de lux. O dezvoltare complet nouă, motorul diesel cu şase cilindri dispuşi în linie îşi face debutul pe modelele BMW 750d xDrive şi BMW 750Ld xDrive. Tehnologia BMW TwinPower Turbo disponibilă pe propulsorul de 3,0 litri cuprinde patru turbocompresoare, o premieră pentru un motor diesel pe un automobil. Noul model stabileşte un nou record absolut de putere şi cuplu raporta la cilindree pentru un propulsor diesel. Cu o putere maximă de 294 kW/400 CP şi un cuplu maxim de 760 Nm, noul motor cu şase cilindri este cel mai puternic propulsor diesel folosit vreodată la un model BMW. BMW 750d xDrive accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,6 secunde (BMW 750Ld xDrive: 4,7 secunde) – cu un plus de performanţe livrat la puteri mari. Noul vârf de gamă al motorizărilor diesel excelează prin consumul foarte redus, unic în această clasă de performanţă. Consumul mediu mixt al BMW 750d xDrive şi BMW 750Ld xDrive variază între 5,9 şi 5,7 l/100 km, iar emisiile CO2 sunt de 154-149 g/km (date conform ciclului de testare EU, variază în funcţie de dimensiunea anvelopelor). Mai mult, motorul diesel de trei litri oferă performanţe similare cu propulsoarele similare cu cilindree mai mare, ceea ce reprezintă şi un avantaj semnificativ în ceea ce priveşte taxele. Preţul de început pentru versiunea BMW 750d xDrive este de 92500 Euro fără TVA/ 111000 Euro cu TVA.

Din vara 2016, modelele BMW Seria 7 iPerformance vor fi lansate şi cu noi variante diesel. Sistemul hybrid plug-in, ce include tehnologia BMW eDrive din dezvoltarea automobilelor BMW i, va deveni disponibil pentru modele BMW 740e iPerformance cu ampatament standard, BMW 740Le iPerformance cu ampatament lung şi BMW 740Le xDrive iPerformance cu sistem inteligent de tracţiune integrală. Împreună, motorul termic şi electromotorul disponibile la aceste modele generează o putere a sistemului de 240 kW/326 hp, interacţiunea gestionată inteligent asigurând o livrare spontană a puterii care are ca rezultat o eficienţă exemplară. Mai mult, condusul în regim exclusiv electric este posibil cu o autonomie de până la 44-48 de kilometri (BMW 740Le xDrive iPerformance: 41-45 km). Sprintul de la 0 la 100 km/h este realizat în 5,4 secunde cu BMW 740e iPerformance, în 5,5 secunde cu BMW 740Le iPerformance şi în 5,3 secunde cu BMW 740Le xDrive iPerformance. Consumul mediu mixt de combustibil este de 2,2-2,0 l/100 km (BMW 740Le xDrive iPerformance: 2,5-2,1 l/100 km). Emisiile CO2 sunt de 50-45 g/km pentru BMW 740e iPerformance, de 51-45 g/km la BMW 740Le iPerformance, respectiv de 56-49 g/km în cazul BMW 740Le xDrive iPerformance. Consum combinat de energie este de 13,9-12,5 kWh/100 km. (date în ciclul de testare EU pentru automobile hybrid plug-in, în funcţie de dimensiunea anvelopelor).

Modelul plug-in hybrid este disponibil începând de la 81100 Euro fără TVA (97320 Euro cu TVA) pentru BMW 740e iPerformance, are preţul la nivelul versiuni benzină BMW 740i şi sub varianta de motirzare diesel BMW 740d, ceea ce este în linie cu strategia de poziţionarea foarte accesibilă a modelelor plug-in hybrid BMW.

Modelele BMW M Performance din gamele BMW Seria 1 şi BMW Seria 2: generaţie nouă de motoare cu putere îmbunătăţită şi eficienţă optimizată

Din luna iulie 2016, automobilele BMW M Performance din gamele BMW Seria 1 şi BMW Seria 2 îşi vor evidenţia caracterul sportiv remarcabil într-un mod şi mai intens prin motorul pe benzină, cu şase cilindri dispuşi în linie, de cea mai recentă generaţie. Comparativ cu motorul anterior, nou dezvoltatul propulsor de 3,0 litri, ce dispune de tehnologie M Performance Twin Power Turbo, oferă un maxim de 250 kW/340 CP, după o creştere a puterii de 10 kW/14 CP, şi un cuplu maxim de 500 Nm. În consecinţă, modelele BMW M Performance dispun acum de performanţe similare cu cele ale BMW Seria 1 M Coupé, are a fost produs între 2011 şi 2012. Sprintul de la 0 la 100 km/h este realizat mai repede cu 0,3 secunde faţă de modelele anterioare, în timp ce consumului şi emisiile CO2 – în ciclul de testare EU – sunt mai mici cu până la 7%. Creşterea puterii de sub capotă şi dinamica îmbunătăţită corespunzător sunt exprimate şi de noua denumire a modelului pentru BMW M140i cu 3 uşi, BMW M140i cu 5 uşi, BMW M240i Coupé şi BMW M240i Cabriolet. Acestea sunt disponibile, opţional, cu tehnologie inteligentă de tracţiune integrală BMW xDrive.

Cu transmisia standard – manuală, cu şase trepte -, modelele BMW M140i cu 3 uşi şi BMW M140i cu 5 uşi accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,8 secunde, iar cu transmisia opţională – Steptronic, cu opt trepte – în 4,6 secunde. Consumul în ciclul de testare EU este de 7,8 l/100 km (cu transmisie automată: 7,1 l/100 km), iar emisiile CO2 sunt de 179 g/km (163 g/km). BMW M140i xDrive cu 3 uşi şi BMW M140i xDrive cu 5 uşi dispun, în echiparea standard, de transmisie sport Steptronic cu opt trepte, iar ambele realizează sprintul în 4,4 secunde. Consumul mediu mixt este de 7,4 l/100 km, iar emisiile CO2 sunt de 169 g/km.

Modelele BMW M Performance din gama BMW Seria 2 sunt disponibile opţional cu tehnologia inteligentă de tracţiune integrală BMW xDrive, iar în acest caz sunt echipate standard cu transmisia sport Steptronic cu opt trepte. BMW M240i Coupé sprintează de la 0 la 100 km/h în 4,8 secunde (cu transmisie automată: 4,6 secunde) şi înregistrează un consum mediu mixt de 7,8 l/100 km (7,1 l/100 km) în ciclul de testare EU. Emisiile CO2 sunt de 179 g/km (163 g/km). BMW M240i xDrive Coupé realizează sprintul în 4,4 secunde, cu un consum mediu mixt de 7,4 l/100 km şi emisii CO2 de 169 g/km. BMW M240i Cabriolet accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,9 secunde (cu transmisie automată: 4,7 secunde). Consumul mediu este de 8,3 l/100 km (cu transmisie automată: 7,4 l/100 km), iar emisiile CO2 sunt de 189 g/km (169 g/km). BMW M240i xDrive Cabriolet sprintează de la 0 la 100 km/h în 4,6 secunde şi are un consum mediu de 7,8 l/100 km în ciclul de testare EU şi un nivel al emisiilor CO2 de 179 g/km.

Preţul de început pentru cel mai accesibil model BMW M Performance – versiunea cu 3 uşi, tracţiune spate şi cutie manuală, este de 35450 Euro fără TVA (42540 Euro cu TVA). BMW M140i xDrive în versiunea cu 3 uşi, cu cutie automată standard, este disponibil de la 38950 Euro fără TVA (46470 Euro cu TVA)

BMW Seria 1, BMW Seria 2 Coupé şi BMW Seria 2 Cabriolet: motor nou pe benzină, cu patru cilindri, pentru opt modele

Din luna iulie 2016, schimbarea generaţiei de motoare se va petrece şi la numeroase modele din gamele BMW Seria 1 şi BMW Seria 2. Câte două variante BMW Seria 1 cu 3 uşi, BMW Seria 1 cu 5 uşi, BMW Seria 2 Coupé şi BMW Seria 2 Cabriolet vor fi propulsate de noile motoare pe benzină, cu patru cilindri, care vor optimiza suplimentar echilibrul dintre plăcerea condusului şi consum. Propulsoarele de 2,0 litri dispun de cea mai nouă tehnologie BMW TwinPower Turbo, care cuprinde turbocompresor Twin Scroll, injecţie directă pe benzină, VALVETRONIC şi Double VANOS. Puterea este transferată către roţile spate prin intermediul transmisiei standard – manuală cu şase trepte – sau al celei opţionale, Steptronic cu opt trepte.

Noile motoare ajută BMW 120i cu 3uşi şi BMW 120i cu 5 uşi să-şi mărească puterea cu 5 kW/7 CP, la 135 kW/184 CP. Echipate cu transmisia manuală (standard) sau cu cea opţională (Steptronic, cu opt trepte), ambele modele accelerează de la 0 la 100 km/h în 7,1 secunde. Consum mediu mixt este între 6,1 şi 5,7 l/100 km (cu transmisie automată: 5,9-5,5 l/100 km). Emisiile CO2 variază între 140 şi 131 g/km (135-126 g/km; date pentru ciclul de testare EU, variază în funcţie de dimensiunea anvelopelor).

Puterea modelelor BMW 125i cu 3 uşi şi BMW 125i cu 5 uşi a crescut şi ea cu 5 kW/7 CP. Cu un maxim de 165 kW/224 CP şi cu transmisia Steptronic, cu opt trepte, ca dotare standard, ambele modele sprintează acum în 6,1 secunde. Dinamica îmbunătăţită este cuplată cu un consum mai mic, de 5,9-5,7 l/100 km, şi emisii CO2 de 134-130 g/km (date pentru ciclul de testare EU, variază în funcţie de dimensiunea anvelopelor).

Noua versiune a motorului cu patru cilindri, care dezvoltă 135 kW/184 CP, optimizează şi eficienţa modelelor BMW 220i Coupé şi BMW 220i Cabriolet. BMW 220i Coupé accelerează de 0 la 100 km/h în 7,1 secunde (cu transmisie automată: 7,2 secunde), cu un consum mediu mixt de 6,1-5,7 l/100 km (5,9-5,5 l/100 km) şi emisii CO2 de 140-131 g/km (135-126 g/km). BMW 220i Cabriolet sprintează până la 100 km/h în 7,5 secunde (7,7 secunde), cu un consum mixt aflat acum între 6,5 şi 6,1 l/100 km (6,1-5,7 l/100 km). Nivelul emisiilor CO2 se situează între 149 şi 139 g/km (140-131 g/km; date pentru ciclul de testare EU, variază în funcţie de dimensiunea anvelopelor).

Pentru BMW Seria 2, iulie 2016 va aduce lansarea celei mai sportive variante de motor cu patru cilindri (185 kW/252 CP), cu o creştere a puterii de 5 kW/7 CP faţă de predecesorul său şi cu denumirile de model BMW 230i Coupé şi BMW 230i Cabriolet. Acestea dispun standard de transmisie manuală cu şase trepte, iar opţional de cele Steptronic sau sport Steptronic, cu opt trepte. Sprintul de la 0 la 100 km/h este realizat de BMW 230i Coupé în 5,8 secunde (cu transmisie automată: 5,6 secunde). Consumul mediu mixt este de 6,4-6,2 l/100 km (5,9-5,7 l/100 km), iar emisiile CO2 de 147-142 g/km (134-130 g/km). BMW 230i Cabriolet accelerează de la 0 la 100 km/h în 6,1 secunde (cu transmisie automată: 5,9 secunde) şi are un consum mixt de 6,8-6,5 l/100 km (6,2-6,0 l/100 km). Emisiile CO2 sunt între 155 şi 149 g/km (142-137 g/km; date pentru ciclul de testare EU, variază în funcţie de dimensiunea anvelopelor).

Trăsături caracteristice de design pentru modelele BMW iPerformance
Cu lansarea pe piaţă a primelor modele hybrid plug-in, tehnologia BMW eDrive, care cuprinde electromotoare, acumulatori litiu-ion de înaltă performanţă şi gestiune inteligentă a energiei, a fost adăugată acum şi la gama de automobile a mărcii BMW. Pe lângă cele trei modele hybrid plug-in BMW Seria 7 disponibile din iulie 2016, alte trei segmente oferă o selecţie de maşini care combină motorul termic cu propulsia electrică. În viitor, acestea vor fi denumite BMW 225xe iPerformance Active Tourer, BMW 330e iPerformance Sedan şi BMW X5 xDrive40e iPerformance. Transferul de tehnologie din dezvoltarea automobilelor BMW i, care le ajută să atingă noi niveluri de dinamică şi eficienţă, este subliniat acum de trăsăturile caracteristice de design exterior.

Pe lângă logo-ul “eDrive” de pe montantul C, modelele BMW iPerformance vor dispune de un logo BMW i pe aripile faţă (stânga şi dreapta), capace albastre ale butucului şi o grilă BMW a radiatorului cu barele în nuanţa de albastru specifică BMW i. Din luna decembrie 2016, aceste dotări noi vor fi standard la BMW X5 xDrive40e iPerformance, iar la celelalte modele BMW iPerformance încă din iulie 2016. Analog cu eliminarea denumirii motorizării la modelele BMW, anumite caracteristici de design ale versiunilor BMW iPerformance pot fi omise opţional, la alegerea clientului.

Nou de la BMW ConnectedDrive: BMW iDrive cu afişare optimizată a meniului, telefonie cu încărcare wireless

Din vara anului 2016, trei dotări noi din portofoliul BMW ConnectedDrive, care anterior erau disponibile doar pentru BMW Seria 7 şi BMW Seria 6, se vor regăsi şi la BMW Seria 1, BMW Seria 2 Coupé şi BMW Seria 2 Cabriolet, BMW Seria 3 şi BMW Seria 4. Afişare nouă a meniului, structurată mai clar, şi rezoluţia mai mare a ecranului pentru Control Display vor optimiza în viitor controlul funcţiilor automobilului, de infotainment, navigaţie şi comunicare prin intermediul controlerului iDrive. În combinaţie cu sistemul de navigaţie Professional, meniul principal şi opţiunile de control pentru diferite funcţii nu vor mai fi afişate de monitorul de bord sub formă de listă, ci a unor pictograme dispuse unele lângă altele.

Dotare opţională, telefonia cu încărcare wireless îmbunătăţeşte confortul când se foloseşte telefonul mobil în automobil. Smartphone-urile cu încărcare prin inducţie pot fi alimentate wireless cu energie în timpul călătoriei prin utilizarea facilităţii pentru telefonul mobil ce este oferită în acest scop în consola centrală. Pe lângă integrarea smartphone-ului în sistemul de operare al automobilului, noua opţiune include şi o conexiune la antena exterioară şi două porturi USB.

Varietate mai mare de scaune de tapţiţerie de piele pentru BMW Seria 1, BMW Seria 2, BMW Seria 3 şi BMW Seria 4

Echiparea cu piele Dakota de culoare neagră, cu cusături albastre contrastante, va fi disponibilă – din iulie 2016 – pentru BMW Seria 1, BMW Seria 2 Coupé şi BMW Seria 2 Cabriolet, precum şi pentru toate modele BMW Seria 3 şi BMW Seria 4. În cazul acestor ultime două game, atât modelele M Sport, cât şi cele Luxury Line şi Sport Line pot fi comandate acum cu varianta de scaun Dakota Veneto Beige în combinaţie cu interiorul de culoare neagră.

Prezentare generală a noilor modele BMW în vara 2016*

BMW Seria 1 3 uşi

 

Putere (kW/CP)

Consum de combustibil, ciclu de testare EU (l/100 km)

Emisii CO2 (g/km)

BMW 120i 3 uşi

135/184

6,1-5,7

140-131

BMW 125i 3 uşi

165/224

5,9-5,7

134-130

BMW M140i 3 uşi

250/340

7,8

179

BMW M140i xDrive 3 uşi

250/340

7,4

169

BMW Seria 1 5 uşi

Putere (kW/CP)

Consum de combustibil, ciclu de testare EU (l/100 km)

Emisii CO2 (g/km)

BMW 120i 5 uşi

135/184

6,1-5,7

140-131

BMW 125i 5 uşi

165/224

5,9-5,7

134-130

BMW M140i 5 uşi

250/340

7,8

179

BMW M140i xDrive 5 uşi

250/340

7,4

169

BMW Seria 2 Coupé

Putere (kW/CP)

Consum de combustibil, ciclu de testare EU (l/100 km)

Emisii CO2 (g/km)

BMW 220i Coupé

135/184

6,1-5,7

140-131

BMW 230i Coupé

185/252

6,4-6,2

147-142

BMW M240i Coupé

250/340

7,8

179

BMW M240i xDrive Coupé

250/340

7,4

169

BMW Seria 2 Cabriolet

Putere (kW/CP)

Consum de combustibil, ciclu de testare EU (l/100 km)

Emisii CO2 (g/km)

BMW 220i Cabriolet

135/184

6,5-6,1

149-139

BMW 230i Cabriolet

185/252

6,8-6,5

155-149

BMW M240i Cabriolet

250/340

8,3

189

BMW M240i xDrive Cabriolet

250/340

7,8

179

BMW Seria 7

Putere (kW/CP)

Consum de combustibil, ciclu de testare EU (l/100 km)

Emisii CO2 (g/km)

BMW 740e iPerformance

240/326

2,2-2,0

50-45

BMW 740Le iPerformance

240/326

2,2-2,0

51-45

BMW 740Le xDrive iPerformance

240/326

2,5-2,1

56-49

BMW 750d xDrive

294/400

5,9-5,7

154-149

BMW 750Ld xDrive

294/400

5,9-5,7

154-149

* toate modelele noi sunt disponibile de la începerea producţiei în iulie 2016.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.