- La conferință vor fi prezenți speakeri români și internaționali din industria muzicală și din industriile adiacente, atât din România, cât și din Franța, Marea Britanie, Olanda, Belgia, Ungaria sau Statele Unite ale Americii;
- 24 de paneluri, studii de caz, prezentări și workshop-uri la Mastering the Music Business, în perioada 29-31 iulie, susținute de peste 55 de profesioniști din 15 țări;
- Cu ce vor fi înlocuite concertele live? Care este circuitul banilor în pandemie? Cum se va schimba publicul? Câtă nevoie vor avea artiștii de terapie? sunt câteva dintre întrebările la care se va răspunde la MMB Online.
Timp de 3 zile, în perioada 29-31 iulie, conferința Mastering the Music Business (MMB) creează în mediul virtual un punct de sprijin pentru industria muzicală. Cum se va adapta industria în pandemie, care sunt problemele cu care se confruntă artiștii și cum le pot depăși, comunicare de criză, soluții de finanțare și multe alte subiecte vor fi dezbătute de peste 55 de profesioniști din 15 țări, din toate colțurile lumii.
Unde. Când. Cum.
Conferința se desfășoară online, cu acces gratuit, pe pagina de Facebook Mastering the Music Business – https://www.facebook.com/MasteringTheMusicBusiness/ – de miercuri până vineri, în fiecare zi de la ora 14:00 până la 18:00. Programul complet al conferinței și al concertelor este disponibil aici: https://masteringthemusicbusiness.ro/schedule/.
Principalele paneluri
În prima zi de MMB Online, gheața se sparge cu o discuție complicată, dar necesară: Industria muzicală în criză. Kees van Weijen (NL) – președintele Impala, Corinne Sadki (FR) – președinte EMEE, Didier Gosset (BE) – manager de comunicare la Impala, alături de Dan Fințescu (RO) – moderatorul și organizatorul conferinței, realizează o radiografie a industriei muzicale în pandemie și propun o serie de soluții. Tot miercuri, 29 iulie, se discută circuitul banilor în pandemie, cum se vede criza din papucii producătorilor, dar și o dezbatere despre cum va supraviețui industria live cu Nicoleta Sandu (RO) – Head of Booking – Global Records, Edy Chereji (RO) – Head of Communication & Brand – UNTOLD Universe , Guido Janssens (RO) – Managing Partner – Emagic, Ștefan Zaharescu (RO) – Booking Manager @ /FORM SPACE și Dan Fințescu (RO).
Joi, 30 iulie, MMB Online continuă cu alte șase paneluri și studii de caz adaptate contextului și începe cu o discuție despre Cum va schimba pandemia publicul de evenimente online cu Antonio Nartea – manager de evenimente Expirat, Emil Ionescu – managing Director BestMusic live Concerts & iabilet.ro, Codruț Dumitrescu – Music Manager Overground Music și Cristian Stan – Promoter Sublime România.
Ziua doi se termină cu un panel optimist despre adaptare și noi oportunități de business cu fostul manager al trupei Snow Patrol – Keren McKean (UK), Neeta Ragoowansi (US) – Președintele al MMF – US Global și Rachel Lynn Karry (US) – co-fondator și președinte al World Artists United.
Ultima zi aduce pe ecranele tuturor celor interesați de soarta industriei muzicale încă șapte dezbateri și prezentări susținute de profesioniști din întreaga lume, printre care o discuție transnațională – Managementul artiștilor pe timp de criză – cu Hannes Tschurtz (AT) – fondator al Ink Music, Grace Puluczek (ES) – fondator și CEO 3 Notes Management, Ekaterina Bazhanova (RU) – fondator Music Development Russia, Jake Beaumont-Nesbitt (UK) – Policy Advisor – The International Music Managers Forum și Dan Fințescu. Evenimentele Live – înlocuite sau ajutate de virtual? – o prezentare susținută de Oleg Pylypenko (UA) – CEO ticketsell.ai și o converație despre creativitate și inspirație – Vremurile-s grele, dar ideile-s faine – cu Cosmin Ionescu (RO) PR – Overground Music & Organizer – Mastering the Music Business, Carina Sava (RO) – Artist Manager – Agenția de Vise, Edy Chereji (RO) – Head of Communication & Brand – UNTOLD Universe și Anca Lupeș (RO) – fondator al Mastering The Music Business.
MMB Online este un proiect cultural finanțat de Ministerul Culturii, sponsorizat de Merlin și susținut de HEMI (Hub for the Exchange of Music Innovation).