O experiență unică pentru consumatori și beneficii pentru afacerile locale și regionale
Pentru al doilea an, Mastercard este cardul oficial în cadrul Întrecerilor Hahnenkamm din Kitzbuhel. Această competiție este considerată cap de afiș al calendarului sporturilor de iarnă și are loc între 15 și 22 ianuarie 2017. Spectacolul de pe legendarele pârtii Streif și Ganslernhang atrag anual aproape 100.000 spectatori și peste 300 milioane telespectatori europeni. Pentru europeni, schiul este de departe cel mai popular sport de iarnă, iar Kitzbühel este recunoscută drept una dintre cele mai bune stațiuni de schi din Europa.
„Kitzbuhel și legendara sa cursă reprezintă capul de afiș al întrecerilor sportive din Austria din fiecare an și a devenit un brand în sine. Parteneriatul cu Întrecerile Hahnenkamm este un prilej important pentru Mastercard să ofere fanilor din întreaga lume experiențe de neprețuit, care sunt strâns legate de pasiunile lor”, spune Geroge Simon, Division President Central Eastern Europe, Mastercard. „Suntem mândri să afirmăm că ne-am multiplicat eforturile pentru a genera experiențe premium în jurul și în interiorul orașului Kitzbuhel. Iar acest lucru include faptul că oferim consumatorilor beneficii extra, acolo unde ei au nevoie.”
Mastercard oferă extra beneficii și utilizatorilor din România
Alături de pasionații de schi din întreaga lume, posesorii români de carduri Mastercard au parte de experiențe premium, de neprețuit.
“Știm că românii sunt mari iubitori ai sporturilor de iarnă, prin urmare, seria privilegiilor pe care le gândim atent pentru utilizatorii Mastercard din țară în această perioadă nu s-a lăsat așteptată nici în 2017. Pe lângă surprizele care îi așteaptă pe pârtie, Mastercard a desfășurat, la începutul acestui an, o campanie dedicată pasionaților de schi din România, care au avut șansa de a urmări cursa la intensitate maximă, direct din tribuna Mastercard VIP, înscriindu-se pe platforma www.priceless.com”, a declarat Raluca Nicolaescu, Marketing Manager pentru România în cadrul Mastercard.
Mastercard susţine mediul de afaceri din Kitzbuhel
Mastercard oferă fanilor sporturilor de iarnă care plătesc cu cardul Mastercard oportunitatea de a fi surprinși cu beneficii speciale, la achiziții în cadrul magazinelor partenere: spre exemplu, MPreis, un lanț de magazine regional, le va oferi o surpriză dulce clienților care vor plăti cu cardul Mastercard, iar Hervis continuă cu o reducere de 5% la orice închiriere de echipament pentru schi.
„Serviciul de transfer Mastercard”, cardul pre-pay și Surprize Priceless
Ca furnizor oficial de servicii de plată la eveniment, Mastercard a lucrat la un nou parteneriat atât pentru orașul Kitzbuhel, cât și pentru aria din afara lui, incluzând trenul OBB Mastercard, care asigură transportul pentru următoarele 14 luni și care oferă beneficii posesorilor de carduri Maestro și Mastercard. O ediție limitată special creată pentru Kitzbuhel a cardului pre-paid Mastercard Hahnenkamm emis de către Wirecard, va fi disponibil pe timpul săptămânii întrecerilor pentru a promova plățile contactless. Vizitatorii vor avea posibilitatea să plătească cu Mastercard sau Maestro pentru achizițiile de bilete la toate punctele de intrare precum și online, având acces la un coridor de acces rapid la evenimente. Nu în ultimul rând, standuri special alese amplasate la finalul curselor precum și în centrul orașului Kitzbuhel acceptă atât noul card pre-pay Mastercard Hahnenkamm, cât și alte carduri Mastercard și Maestro.
„Suntem încântați să anunțăm că Mastercard oferă o Ediție Limitată de Card Pre-pay, un produs atractiv pentru toți fanii care participă la Întrecerile Hahnenkamm 2017. Asta face plățile fără cash mult mai rapide și plăcute”, spune Philipp Radel, CEO la Weirather-Wenzel & Partner, partenerul de marketing al Kitzbuhler Schi Club (K.S.C).
O platformă extinsă de beneficii și experiențe premium
Platforma Priceless©Cities (www.priceless.com), creată special pentru posesorii de carduri Mastercard, propune în mod constant acestora oferte dedicate în cele mai importante destinaţii turistice ale lumii. Utilizatorii pot alege din peste 40 de orașe sute de oferte atractive existente, care depășesc simplele oferte de turism, fiind experiențe unice, personalizate. Printre beneficiile oferite pasionaților de călătorii se numără reduceri pentru cazarea în cele mai bune hoteluri, experiențe personalizate la saloane de înfrumusețare și cluburi sportive, ateliere și workshop-uri pentru diverse activități, vizite culturale, acces la evenimente private și multe altele.
Mai multe detalii sunt disponibile pe www.mastercard.com/ro şi www.priceless.com.