Autovit.ro și Carrefour România lansează “Mașinuțele Bucuriei” – un program de colectare de mașinuțe și alte jucării pentru copiii defavorizați
Autovit.ro, cea mai mare platformă online destinată vânzării şi cumpărării de maşini noi şi second hand, lansează, alături de Carrefour România, Maşinuţele Bucuriei, o campanie de colectare de maşinuţe şi alte jucării pentru copiii defavorizaţi. Campania se va desfăşura până pe 15 decembrie 2013, în şase hipermarketuri Carrefour din București, jucăriile colectate urmând să fie dăruite cu ocazia Crăciunului copiilor de la SOS Satele Copiilor.
Campania Maşinuţele Bucuriei este iniţiată din dorinţa de a contribui la dezvoltarea armonioasă a celor 1000 de copii aflaţi în evidenţa SOS Satele Copiilor, asociație ce
implementează proiecte naţionale de integrare, educare şi consiliere pentru copii care provin din familii defavorizate.
“Am lansat campania Maşinuţele Bucuriei din dorința de a ne implica în vieţile copiilor mai puţin norocoşi, sperând ca prin această iniţiativă să oferim nu doar o bucurie celor mici, dar şi o şansă pentru o dezvoltare armonioasă. Invităm cât mai mulţi oameni să ni se alăture şi sperăm să colectăm cât mai multe maşinuţe şi alte jucării pentru copiii de la SOS Satele Copiilor. Îi invităm pe toți cei care vizitează Autovit.ro în căutarea unei mașini noi sau second-hand să ni se alăture în efortul de a colecta mașinuțe de jucărie noi sau second-hand pentru fiecare copil de la SOS Satele Copiilor”, a afirmat Mihai Cune, Business Manager Autovit.ro.
Campania se va desfăşura până pe 15 decembrie, în spaţiile special amenajate din incinta magazinelor Carrefour Orhideea, Carrefour Băneasa, Carrefour Militari, Carrefour Berceni, Carrefour Colentina şi Carrefour Vitantis, programul de colectare fiind, zilnic, între orele 08-22:00. Jucăriile donate, de la maşinuţe, păpuşi, puzzle-uri sau alte jocuri, trebuie să fie într-o condiţie bună fie că acestea sunt noi sau second-hand. Acestea vor fi sortate şi igienizate, urmând să fie dăruite de Crăciun copiilor de la SOS Satele Copiilor. Iniţiativa este promovată cu ajutorul partenerului media, Kiss FM.
{mosloadposition user9}