Martin Kováč, director de proiecte internaţionale şi country manager ETARGET Slovacia, este noul preşedinte al Comisiei Europene SEMPO (Organizaţia Profesioniştilor în Search Engine Marketing), înlocuindu-l pe GJ Bramerom, din Olanda. Kováč este primul reprezentant al unei companii din Europa Centrală şi de Est care va deţine o funcţie de conducere într-o organizaţie internaţională de profil.
"Din anul 2006, ETARGET este membru al SEMPO şi prima companie din Europa Centrală şi de Est care a aderat la această organizaţie. Sunt încântat că am ajuns primul preşedinte al comisiei SEMPO care provine din această regiune şi, mai ales, având în vedere calitatea de reprezentant al unei companii foarte importante în nouă ţări din zona ECE", a declarat Martin Kováč.
"Pentru România, considerăm că SEMPO poate fi o oportunitate de dezvoltare şi una dintre principalele resurse internaţionale de know-how la dispoziţia profesioniştilor. De asemenea, credem că va avea un impact pozitiv şi că va ajuta la creşterea semnificativă a industriei de marketing în motoarele de căutare", a adăugat Kováč.
SEMPO este o organizaţie internaţională non-profit care reuneşte companii şi profesionişti din industria SEM (Search Engine Marketing). Obiectivele comisiei SEMPO sunt cercetarea, creşterea bazei de resurse, promovarea SEM, dar şi crearea unei reţele vaste de profesionişti, care să le permită colaborarea şi găsirea de noi oportunităţi. ETARGET este membru al organizaţiei din 2006.
DESPRE MARTIN KOVÁČ
Născut în 1978, este absolvent al Universităţii de Economie din Bratislava (2001), licenţiat în finanţe, servicii bancare şi investiţii. După terminarea studiilor, a lucrat la o bancă locală în funcţia de junior project manager pentru clienţii VIP. Din octombrie 2002, a fost sales manager pentru ARBOmedia Slovacia, unde s-a ocupat de vânzarea spaţiilor publicitare atât pentru presa scrisă, cât şi pentru televiziune şi internet. A mai lucrat ca marketing manager pentru Slavonia Bratislava. În prezent, deţine funcţia de country manager pentru Slovacia.
DESPRE ETARGET
Compania Etarget a fost fondată în august 2002, în Slovacia, în noiembrie 2002 s-a extins şi în Cehia, iar în 2004 a intrat şi pe piaţa din Ungaria. În 2007, Etarget şi-a extins operaţiunile şi în România, Bulgaria, Serbia, Croaţia, Polonia şi Austria. Etarget România are ca parteneri peste 400 de publisheri, printre cei mai importanţi numărându-se Libertatea.ro, Cancan.ro, Roportal.ro, Ziare.ro. Totodată, Etarget livrează reclame contextuale pentru vizitatorii din România ai reţelelor sociale Hi5.com şi Facebook.com.
{mosloadposition user9}