Marți seară s-au împărțit ultimele cuțite la audițiile pe nevăzute din show-ul culinar de la Antena 1. Cei trei chefi s-au întâlnit cu farfurii care mai de care mai atrăgătoare și au oferit ultimele locuri în Bootcampul care va începe săptămâna viitoare.
Emisiunea a fost din nou lider de piață și nu a avut rival pe nicio categorie de public, înregistrând un nou record de audiență. În minutul de maximă audiență de la 21.49, aproape 2 milioane de români erau cu ochii pe cei trei simpatici jurați, iar emisiunea obținea pe publicul comercial un vârf de audiență de 15,2 puncte de rating și 34 % cota de piață, mai mult decât dublu față de următorul clasat, Pro Tv, care avea 6,6 puncte de rating și 14,8 % cota de piață.
Emisiunea a fost lider de audiență pe toate targeturile în intervalul orar 20.30-23.36, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 11,2 puncte de rating și 28,2 % cota de piață, în vreme ce pe locul al doilea se clasa Pro Tv cu o medie de 6,7 puncte de rating și 16,9 procente din cota de piață. „Chefi la cuțite” a fost lider și la orașe cu o audiență medie de 8,3 puncte de rating și 18,5 % cota de piață, emisiunea fiind urmată de Kanal D cu 6 puncte d erating și 13,4 % cota de piață și de Pro Tv pe locul al treilea cu 5,1 puncte de rating și 11,5 % cota de piață. Iar la nivelul întregii populații a țării se păstrează același raport cu Antena 1 lider cu o medie de 7,6 puncte de rating și 18 % cota de piață, Kanal D pe locul al doilea cu 5,8 puncte de rating și 13,8 % cota de piață și Pro Tv pe locul al treilea cu 5 puncte de rating și 11,9 % cota de piață.
Săptămâna viitoare, luni și marți, telespectatorii Antena 1 vor asista la Bootcampul „Chefi la cuțite”: toți concurenții care au trecut în această etapă vor fi supuși unor probe eliminatorii dintre cele mai neașteptate, la finalul cărora se vor forma cele trei echipe cu care chefii intră la Confruntări.
Marți, 4 octombrie, Antena 1 a fost lider de piață și în prime time (intervalul cuprins între orele 19.00-23.00, pe toate categoriile de public, cu o medie pe publicul comercial de 9,4 puncte de rating și o cotă de piață de 24,6 procente, în vreme ce Pro Tv era pe locul secund cu 8 puncte de rating și 21 % cota de piață.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 4 octombrie 2016