Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Marți, 25 aprilie, la Antena 1, când emisiunea a fost lider de piață, „Chefi la cuțite” și-a ales semifinaliștii

chefi-la-cutite7120

Ultimul battle a adus marți seară la „Chefi la cuțite” multă emoție, o eliminare surpriză, dar și bucurie pentru cei care s-au clasificat în semifinală. Chef Bontea a fost de-a dreptul uluit să-l piardă pe Puiu, om de bază în echipa lui, dar care a fost eliminat și trimis acasă, la un pas de semifinală. La polul opus, chef Scărlătescu a fost în culmea fericirii să afle că a câștigat battle-ul și merge în semifinală cu cinci concurenți. Emisiunea a fost din nou lider de piață, astfel că în minutul de maximă audiență de la 23.05, Antena 1 obținea pe publicul comercial un vârf de 14,8 puncte de rating și 36,8 % cota de piață. În intervalul în care a fost difuzată emisiunea „Chefi la cuțite”, 20.30-23.33, Antena 1 a fost lider de piață cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 10,9 puncte de rating și 26,8 % cota de piață, în timp ce pe locul al doilea se clasa Pro Tv cu 7,9 puncte de rating și 19,5 % cota de piață. Antena 1 a fost lider de piață și la orașe, cu o medie de 8,6 puncte de rating și 18,9 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după Kanal D, cu o medie de 6 puncte de rating și 13,2 procente din cota de piață.

Sătpămâna viitoare Antena 1 difuzează luni, 1 mai, semifinala, iar marți, 2 mai, finala celui de-al treilea sezon „Chefi la cuțite”. Semifinaliștii care se vor lupta între ei pentru un loc în finală sunt: Silviu Briceag și George Manole din echipa verde a lui chef Bontea, Nina Rus, Andrei Căldăraru și Giovanni Popa din echipa portocalie a lui chef Dumitrescu și Iulian Mitea, Gianny Bănuță, Lorant Erdei, Angi Cobuț și Dihn Thi Binh Minh din echipa mov a lui chef Scărlătescu. Aceștia vor avea parte lunea viitoare de probe surprinzătoare și vor trece prin emoții de nedescris în încercarea de a obține un loc în finală.

chefi-la-cutite7120
„Acces direct”, lider de audiență

Şi ieri, 25 aprilie, telespectatorii au fost alături în număr foarte mare de Mirela Vaida şi invitatul său, Cornel Galeş, într-o ediţie emoţionantă a emisiunii „Acces Direct”, care s-a impus ca lider de audienţă atât la nivelul publicului comercial din mediul urban, cât şi pe întreg publicul din România. Încă şocat după teribila dispariţie a soţiei sale, dar totodată dorind să facă lumină, o dată pentru totdeauna, Cornel Galeş le-a vorbit deschis ieri telespectatorilor Antena 1 despre testamentul artistei, despre cel mai mare regret al acesteia – avortul despre care s-a tot vorbit în ultima vreme, oferindu-le totodată şi explicaţii dramatice despre refuzul său în ceea ce priveşte autopsia Ilenei Ciuculete.

Astfel, emisiunea prezentată de Mirela Vaida s-a impus ieri ca lider de audienţă la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu un procent mediu de 21.5% din cota de piaţă şi o audienţă de 3.8 puncte de rating, în vreme ce principalul competitor, ProTv, înregistra atunci 21% cotă de piaţă şi 3.7 puncte de rating.

Cu o audienţă medie de 4.7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 20.7%, Acces Direct se situează pe primul loc şi pe întreg publicul din România, poziţia secundă fiind ocupată de ProTV care înregistreaza 4.4 puncte de rating şi 19.5% cotă de piaţă. Dezvăluirile lui Cornel Galeş despre boala care i-a răpus „zânica” lui, aşa cum îi plăcea să o alinte pe îndrăgita artistă, din minutul de aur, înregistrat la 18:24, au fost urmărite de peste 1 100 000 de telespectatori la nivel naţional, înregistrând atunci 25.8 procente din cota de piaţă şi 6.4 puncte de rating.

Sursa: Kantar Media        
Copyright: ARMADATA S.R.L.         
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group        
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban        
Perioada 25 aprilie 2017

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.