Marțea aceasta „Chefi la cuțite” a fost alegerea celor mai mulți români, astfel că show-ul a fost lider de piață pe toate categoriile de public.
Așa se face că în intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 20.29-23.25, chefii nu au avut rival. 12,6 puncte de rating și 31,8 % cota de piață a obținut în medie Antena 1 pe publicul comercial, de aproape două ori mai mult decât următorul clasat, Pro Tv, care avea 6,7 puncte de rating și 17 procente din cota de piață. La orașe Antena 1 a condus topul audiențelor cu o medie de 9,3 puncte de rating și 20,4 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după Kanal D, cu o medie de 6,1 puncte de rating și 13,3 % cota de piață. Iar la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider cu 8,5 puncte de rating și 19,1 % cota de piață, Pro Tv ocupând tot poziția a treia, după Kanal D, cu 6,7 puncte de rating și 15 procente din cota de piață. În minutul de maximă audiență de la 22.09, „Chefi la cuțite” a obținut pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani un vârf de 15,2 puncte de rating și 35,4 % cota de piață.
Telespectatorii s-au delectat marți seară la „Chefi la cuțite” nu doar cu preparate savuroase, ci și cu momente pe măsură. Primarul din Șopârlița, o comună din Olt, a făcut spectacol alături de mamaia Didina și instructorul de Căluș din sat, au încins o horă în platou, au cântat și au chiuit. Italianul Salvo a lăsat Sicilia pentru o româncă de care s-a îndrăgostit, iar povestea lui a atras atenția celor trei chefi: Salvo a lucrat timp de 11 ani la Vatican, la serviciile de protocol, și a avut ocazia să gătească și pentru celebritărți precum Tim Roth, Anthony Hopkins sau Robert De Niro, despre care a povestit că doarme pe 7 perne! Tot din Italia a venit la „Chefi la cuțite” și Sorin, un român bucătar care a muncit în străinătate și care, pentru că a terminat Liceul de Artă, a vrut să le arate chefilor că are talent nu doar la gătit, ci și la desen și le-a oferit celor trei câte o caricatură.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 14 martie 2017