Bucureștiul intră în lupta pentru sănătatea femeilor
Duminică, 11 octombrie 2015, provocăm locuitorii din București să se alăture Campaniei pentru Sănătatea Sânilor printr-un eveniment de informare organizat de AVON Cosmetics România. Aducem în strada lupta pentru sănătatea femeilor pe care le prețuim și începem înrolarea în Marșul „Trupelor Roz” la ora 15:30, Parcul Unirii.
Andreea Marin,ambasadorul campaniilor sociale Avon, si gazda evenimentului Dani Oțil ne vor însoții pe traseul marșului din Parcul Unirii până în Parcul Tineretului (intrarea din Bulevardul Șincai), unde asediați de conffeti vom lansa baloane roz in memoria victimelor cancerului la san, vom cânta în cel mai mare karaoke arătându-ne grija pentru mamele, surorile și prietenele noastre.
Pe scena din Parcul Tineretului vor concerta alături de participanți: Raluka, Amna, Anna May, Theo Rose, Last Night si John Rivas.
1 din 8 femei din România riscă să dezvolte cancer la sân și anual, 5.600 de românce sunt diagnosticate cu această maladie. Dintre ele, 90% ajung la medic în stadii avansate ale bolii, atunci când șansele de supraviețuire sunt reduse. Semnele acestei maladii sunt vizibile abia în ultimele stadii ale bolii, iar controlul periodic este singura metodă prin care femeile pot afla că sunt bine. Luptăm însă cu optimism și încredere, deoarece această boală depistată în primele stadii poate fi vindecată.
Prin Campania pentru Sănătatea Sânilor, AVON România luptă împotriva cancerului la sân, prin strângerea de fonduri din vânzarea produselor cu fundiţă roz. Acestea sunt direcţionate către finanţarea programelor destinate informării şi educării femeilor din România privind depistarea precoce a cancerului la sân şi achiziţionarea de echipamente medicale pentru a asigura îngrijire de calitate pentru pacienţii diagnosticaţi cu această boală. „În fiecare an, prin Campania pentru Sănătatea Sânilor, invităm femeile să facă o promisiune pentru viaţă, le vorbim despre modalităţile de diagnosticare precoce a cancerului la sân şi încurajăm meargă la control.”, a declarat Raluca Kișescu, Director de marketing Avon România și Moldova.
Parteneri: Aqua Carpatica și Roton
Parteneri media: Itsy Bitsy și Starcom Media Vest