● Primul portal al unui jucător din piaţa asigurărilor concentrat pe conţinut: rapoarte, studii, opinii, materiale video sau audio
● Posibilitatea creării unui cont personal pentru articole premium
● Smartphone friendly
Marsh România vine în întâmpinarea nevoilor clienţilor, partenerilor şi jurnaliştilor cu un nou portal web, mult îmbunătăţit.
Noul portal a fost construit ca o bibliotecă virtuală în care se vor adăuga, în timp, numeroase studii, rapoarte, opinii şi buletine informative pe teme foarte variate. Informaţia este organizată, la fel ca şi specializările experţilor Marsh, pe industrii şi linii de asigurare.
„Încă de la înfiinţarea în 1995 ne-am asumat un rol important în educarea pieţei de asigurări din România, astăzi mai facem un pas în această direcţie. Am dorit să oferim clienţilor şi partenerilor noştri ocazia să fie tot timpul informaţi cu privire la multitudinea de aspecte ale riscurilor cu care se confruntă companiile în ziua de astăzi. Am dorit ca toţi cei interesaţi să cunoască şi să folosească toată informaţia şi know-how-ul Marsh din întreaga lume spre o mai bună gestiune a riscurilor”, a declarat Cristian Fugaciu, Director General Marsh România.
Una dintre cele mai importante funcţii ale noului website este aceea că fiecare vizitator îşi poate crea un cont absolut gratuit care îi permite să acceseze conţinut premium, să se înscrie la alertele noastre şi să personalizeze în acest fel articolele care îi sunt distribuite. „E foarte important pentru noi ca utilizatorii site-ului să se poată concentra doar pe articolele de maxim interes pentru ei. Spre exemplu, o persoană care lucrează într-o companie din domeniul energetic, nu este neapărat interesată de toate riscurile cu care se confruntă companiile din domeniul farmaceutic. Astfel, fiecare vizitator poate fi tot timpul informat cu privire la temele lui preferate”, a explicat Liviu Huluţă CEE&CIS Marketing & Communication Coordinator.
Noul portal al Marsh România are câteva componente vitale pentru o companie care se mândreşte cu inovaţiile pe care le-a adus de-a lungul timpului pentru piaţa de asigurări din România şi din lume. Astfel, noul website are o componentă socială puternică fiind integrat cu toate reţelele sociale şi fiind în strânsă legătură cu canalul Marsh de pe youtube. „Unul dintre aspectele cele mai importante este faptul că pagina noastră poate fi vizualizată foarte bine şi de pe browserele mobile – atât iOS, cât şi Android. Luând în considerare felul în care se accesează paginile web, această componentă este foarte importantă pentru noi”, a detaliat Liviu Huluţă.
„www.marsh.ro este un site bilingv întrucât, în urma unei atente analize, mulţi dintre cei interesaţi de rapoartele noastre nu sunt vorbitori nativi de limba română, fiind angajaţi străini în cadrul companiilor multinaţionale prezente în România”, a explicat Liviu Huluţă, CEE&CIS Marketing & Communication Coordinator.
Despre Marsh
Marsh , lider mondial in brokerajul in asigurari si consultanta de risc, creaza parteneriate cu clientii sai pentru a identifica, inventa si implementa solutii inovatoare specifice fiecarei industrii menite a proteja afacerea clientilor si a-i ajuta sa se dezvolte. Avem o echipa de peste 24.000 de profesionisti care colaboreaza pentru a oferi consultanta si putere de negociere clientilor din peste 100 de tari. Marsh este parte a Marsh & McLennan Companies, un grup ce ofera servicii profesionale prin 51.000 de angajati la nivel mondial si cu venituri de peste 10 miliarde USD, din grup mai facand parte si Guy Carpenter, specialist in risc si reasigurari; Mercer, furnizor de servicii si consultanta HR; si Oliver Wyman, consultanti de management. Grupul este listat (simbolul: MMC) pe bursele din New York, Chicago si Londra.
Urmariti Marsh pe Twitter @Marsh_Inc.