Mars CE lansează în România, urmare a succesului înregistrat în Marea Britanie, o nouă campanie a brandului ORBIT®, Recapătă-ți Mojo-ul, care promovează restabilirea încrederii și încurajarea întâlnirilor cu ceilalți, odată cu reluarea plăcerii de a mesteca gumă pentru o senzație de prospețime în orice împrejurare. Gândită pentru a încuraja oamenii să își recapete Mojo-ul, după lunga perioadă de izolare socială, această nouă campanie comunică acest mesaj cheie într-un mod amuzant și exagerat.
“Suntem încântați să lansăm noua reclamă TV ORBIT® și în România, după succesul pe care l-a avut în Marea Britanie. Reclama transmite un mesaj optimist, după o perioadă de izolare și aduce multe zâmbete, dramatizând emoția reîntoarcerii, în siguranță, la normalitate”, a declarat Emma Hompot, Portfolio Manager Mars CE.
Cu toții așteptăm revenirea la normalitate, iar ORBIT®, prin noua reclamă – „Pentru când va veni momentul”, ilustrează o versiune exagerată a atmosferei de la finalul perioadei de izolare socială, o abordare lejeră a realității, cu o energie regăsită de toți în jurul rutinei de zi cu zi, așa cum arăta ea înainte de pandemie.
Bucuria și entuziasmul pentru o viață fără izolare socială este reprezentată printr-o serie de scenarii – de la efemeritatea conferințelor video, la săruturi pasionale în public și reluarea muncii de la birou. Un bărbat cu un pachet de hârtie igienică în mână, o mamă obosită încercând să lucreze de acasă și o fată care se ridică de sub un teanc de cutii de pizza – toate aceste scenarii demonstrează modul în care guma de mestecat ORBIT® poate remonta starea de spirit a oamenilor în orice context dificil.
Creată de Energy BBDO, reclama este parte din campania ORBIT® Recapătă-ți mojo-ul și încurajează oamenii să redevină încrezători și să se bucure de un 2021 mai energic, după un 2020 apăsător.
Josh Gross și Pedro Pérez, Co-Chief Creative Officers în cadrul Energy BBDO au declarat: “Când va fi momentul potrivit, nu vom ieși din casă în liniște pentru a ne lua ziarul și a merge la birou fluierând. Nu. Ne vom întoarce în forță și vom ajuta lumea să își recapete mojo-ul! Cu fiecare pachet de ORBIT®.”