În luna dedicată creșterii gradului de conștientizare cu privire la cancerul de sân, a educației cu privire la prevenție, screening și tratamente, Marks & Spencer se implică activ în susținerea acestei cauze prin continuarea parteneriatului local cu Fundația Renașterea. 12 500 lei vor fi direcționați către Fundația Renașterea pentru a susține eforturile lor de a ajuta femeile să conștientizeze importanța controalelor periodice și impactul pe care îl poate avea această maladie în viața lor.
De asemenea, pe întreg parcursul lunii octombrie, în fiecare magazin Marks & Spencer vor fi amplasate urne pentru donații în zona caselor de marcat unde clienții vor putea contribui pentru susținerea acestui demers.
„Este o onoare pentru noi să devenim beneficiari ai campaniei de CSR a unui brand apreciat la nivel național și internațional – Marks and Spencer. Avem convingerea că rezultatele proiectelor Fundației Renașterea din ultimii 20 de ani pot adăuga noi beneficiari campaniilor de informare, a celor de oferire de analize medicale gratuite sau suport pentru pacientele diagnosticate, datorită susținerii primite din partea Marks and Spencer. Ne onorează faptul că Marks and Spencer ne este alături și în acest an, în Campania pentru Sănătatea Femeii, în misiunea noastră de a salva vieți!”, a declarat Mihaela Geoana, Președintele Fundatiei Renașterea.
Parte din demersul Marks & Spencer pentru susținerea sănătății și confortului femeilor, este și colecția de sutiene special create pentru femeile care au înfruntat cancerul de sân și au suferit mastectomii. În România vor fi disponibile modele ce beneficiază bineînțeles de material de calitate înaltă și tehnologii avansate.
Prin produsele comercializate și a programelor speciale, Marks & Spencer vine în permanență în ajutorul tuturor femeilor prin serviciul Bra Fit disponibil permanent în toate magazinele – clientele pot primi îndrumare în alegerea sutienului potrivit de la consilieri specializați.
Pe lângă acest serviciu extrem de popular, Marks & Spencer oferă clientelor sale o gamă larga de modele, de la primul sutien în pre-adolescență și sutiene sport până la modele pentru perioada de alăptat, în mărimi care ajung până la cupa G, folosind materiale de cea mai bună calitate precum bumbacul care este obținut în mod sustenabil prin inițiativa BCI (Better Cotton Initiative), precum și o gamă nouă de culori pentru toate tonurile de piele oferind clienților libertatea de a-și completa sau contrasta tonul pielii, disponibile pe marksandspencer.com.