REGINA MARIA
Marks a realizat noua campanie pentru Reţeaua privată de sănătate REGINA MARIA, un program medical complex care are ca scop atât informarea publicului despre incidenţa şi efectele osteoporozei, cât şi diagnosticarea şi tratamentul acestei boli.
Programul “Mulţumesc, mama!” se adresează celor preocupaţi de sănătatea mamelor lor şi a fost creat în contextul în care la nivelul ţării noastre una din trei femei cu vârsta de peste 50 de ani este diagnosticată cu osteoporoză1.
Abordarea strategică a plecat de la caracterul inovator al tratamentului pe care REGINA MARIA îl oferă pacienţilor. Pentru a genera credibilitate şi reacţie, comunicarea a fost distribuită către tinerii care sunt mai receptivi la nou şi care sunt preocupaţi de sănătatea membrilor familiei din care fac parte.
“Un lider nu este definit prin vorbe, ci prin faptele pe care le face. Aşadar, REGINA MARIA iniţiază acest program pentru a confirma că cele mai moderne tratamente pot fi accesibile pe scară largă”, spune Iulian Pădurariu, Marketing Consultant Associate, Marks.
Programul poate fi accesat online de către persoanele active care vor să-şi surprindă mamele cu un cadou. Aceştia vor avea posibilitatea de a trimite mamelor un pachet care conţine atât informaţii despre osteroporoză, cât şi un card de acces în Reţeaua privată de sănătate REGINA MARIA, pentru a beneficia de informare, diagnosticare şi, după caz, de tratament.
Proiectul “Mulţumesc, mama!” este unul dintre cele mai importante proiecte create de către echipa Marks după ce în luna aprilie a acestui an aceeaşi echipă a finalizat procesul de rebranding al celei mai mari reţele private de sănătate din România. Denumită acum REGINA MARIA, noua reţea de sănătate a fost formată în urma fuziunii dintre Centrul Medical Unirea şi Euroclinic.
În cadrul acestui proiect, Marks a oferit următoarele servicii: strategie, concept, implementare.
Membrii echipei Marks care au contribuit la crearea proiectului: strategie – Demetra Garbasevschi, Iulian Pădurariu, management de proiect – Demetra Garbasevschi, comunicare – Silviu Pădurariu, Leti Moldovan, Dan Hagiu, client service – Ana Maria Dumitrescu.
Membrii echipei REGINA MARIA care au contribuit la crearea proiectului: Cristiana Vago – Marketing and PR Manager, Alina Popel – Project Manager – Proiecte Speciale, Cristian Miu – Online Marketing Specialist, Ilinca Apetrei – Marketing Specialist – Corporate Sales, Cristina Rusu – PR Executive.
1 European Union Osteoporosis Consultation Panel. Osteoporosis in the European Community: action plan.
A report of the key next steps towards a Europe free from fragility fractures.
Marks egal marketing simplificat.
Marks oferă strategie de marketing şi comunicare companiilor şi antreprenorilor care au nevoie de soluţii eficiente de poziţionare şi comunicare. Marks ia formă la începutul anului 2010 şi deschide un drum nou. Este prima agenţie de marketing ce are în centrul algoritmului de lucru definirea strategiei de business şi pune la comun specialişti din marketing, sociologie, copy-writing, presă şi design pentru a simplifica birocraţia în favoarea eficienţei. Marks scurtează procesul, de la consultant, la implementare.
Marks are în portofoliu clienţi precum: REGINA MARIA, FAN Courier, Groupama, Banca Transilvania, BT Leasing, MOMAX, Koyos, FATA Asigurări, Pescador.